Website opent 404 alleen bij Internet Explorer 9 en ouder!

Status
Niet open voor verdere reacties.

LonnekeHCL

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 apr 2013
Berichten
1
Kan iemand mij helpen? Ik heb een site, www.hetcommunicatielokaal.nl. Wanneer je deze opent met Internet Explorer 9 of ouder, krijg je 2 seconden na openen een 404 pagina.

Het zit in de template en heeft iets te maken met de permalinks. Deze heb ik ingesteld op 'title', omdat dit SEO technisch het beste is. Dan krijg ik dus die 404 pagina. Wanneer ik hem op 'standaard' zet, krijg ik geen 404 pagina. Maar dan doen mijn interne links het natuurlijk ook niet (want die vinden de juiste pagina's niet).

Ik heb weinig HTML kennis. Wel wat, maar niet uitgebreid. Kan iemand mij hiermee helpen? Het moet zsm opgelost worden, nu kan een deel van mijn bezoek mijn site niet openen!! Ik heb de makers van de template al gemaild maar die reageren niet..
 
:d Die site www.hetcommunicatielokaal.nl onder Chrome doet 100% goed, .... en vlekkenlos ....:thumb: .....i.v.m. Explorer bij mij doet ook niet ...:confused:

P.S. Chrome erbij? .... installeren ?? :D je kan best chrome langs explorer ook hebben ...kan geen kwaad :D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan