Website over Robbie Williams -> sitekeuring???

Status
Niet open voor verdere reacties.
In Firefox werkt het menu niet; de links zijn niet klikbaar. De knop om die 'muziek' uit te zetten werkt ook niet in Firefox.
Steeds meer mensen gebruiken een andere browser dan Internet Explorer, dus het is verstandig om daar bij het maken van sites rekening mee te houden.

De site ziet er goed uit en alles werkt naar behoren :thumb:

Leuk en informatief maarre....zeeeeeeeeer irritant dat Stef Meeder keyboard deuntje. Okay, hij kan uit...maar toch.
Site laden duurt ook vrij lang.

Laatst bewerkt:
Bij de java scripts staat meestal niet of het onder andere browsers ook werkt, en ik kan het zelf niet testen :-(

En dat irritante deuntje is een van de grootste hits van Robbie Williams (Angels) het lukt niet om er een stuk van een mp3 op te zetten.

Site laden ligt aan de snelheid van chello... de ene keer is ie sneller dan de andere keer

Geplaatst door Angel1985

En dat irritante deuntje is een van de grootste hits van Robbie Williams (Angels) het lukt niet om er een stuk van een mp3 op te zetten.

Ik wilde je niet tegen het zere been schoppen hoor:)
Het is ook een grote hit en een goeie ook hoor maar niet in zo'n uitvoering daar doe je de hit mee tekort en het is nu eenmaal zo dat heel veel mensen muziek op een site niet waarderen.
Sorry als ik je beledigd heb:(

Eigenlijk zou elke site waar muziek op wordt afgespeeld moeten starten met een knop "Muziek aan" i.p.v. "Muziek uit".
Op die manier geef je de bezoeker een keus. Een heleboel mensen kunnen muziek op een site niet waarderen, zoals hieboven ook al wordt opgemerkt door Raymond Bos.
En mensen die vaak op je site terugkomen hebben het na een tijdje ook wel gehoord.
Verder ziet het er allemaal wel leuk uit.

Guus.

Laatst bewerkt:
Sorry als ik je beledigd heb

Je hebt me niet beledigd hoor :) Ik ben alleen op zoek naar een beter scriptje waardoor ik wat betere kwaliteit op de site kan zetten, maar een chello homepage kan niet alles, php kan bijvoorbeeld niet en mysql volgens mij ook niet :(

http://script.fol.nl/Test83/Test83.htm

Dankjewel, ik ga dat proberen! En ik denk niet dat het illegaal is, veel mensen doen het en ik zet er niet het gehele nummer op, maar maar een gedeelte denk ik...

Eigenlijk zou elke site waar muziek op wordt afgespeeld moeten starten met een knop "Muziek aan" i.p.v. "Muziek uit".

Zoals ik al zei, ik ben naar een ander scriptje op zoek, maar ik ben geen expert erin en ik ben niet zo goed in het aanpassen van scripts. Maar ik blijf zoeken

Geplaatst door buffy
In Firefox werkt het menu niet; de links zijn niet klikbaar. De knop om die 'muziek' uit te zetten werkt ook niet in Firefox.
Steeds meer mensen gebruiken een andere browser dan Internet Explorer, dus het is verstandig om daar bij het maken van sites rekening mee te houden.

Helemaal gelijk hoor ! Maar zelfs www.oad.nl heeft dit probleem :D Dat is pas echt slecht/jammer :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan