Website overnemen???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hands

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2003
Wij(scouting)zitten met een groot probleem.We hebben een hele mooie website,maar die is al twee jaar niet meer onderhouden,nu hebben we iemand gevonden die dat wil gaan doen,maar niemand bij de huidge groep weet meer wie onze website in beheer heeft??Is het op een of andere manier mogelijk om de website zo van internet over te nemen of te kopieren??Je hoort dat we weing verstand van internet hebben,maar des te meer van scouting:thumb:
Ik hoop dat iemand ons kan helpen want het zou erg zonde zijn als we onze huidge site met alle info kwijt zouden zijn:o

Diegene die de website gaat beheren, kan simpel die website copieren.

Kun je de link doorgeven van jullie website, dan zal kunnen we kijken bij wie de hosting nu loopt.

Geplaatst door Hands
Is het op een of andere manier mogelijk om de website zo van internet over te nemen of te kopieren??
Volgens het WYSIWYG wel. Ik bedoel hiermee te zeggen, dat wanneer je een pagina bekijkt dan kun je deze pagina in principe wel copieren. Maar een 100% copie van die site lijkt mij wel onmogelijk. Je zou eventueel bij de provider kunnen proberen te informeren wie de persoon was die de website ooit beheerde.
(ik weet trouwens niet zo zeker of ze zulks informatie wel prijs willen geven)

Dennis.

Laatst bewerkt:
dit is de link van de site:
http://www.stvicktor.ht.st/
en volgens mij loopt de hosting bij brinkster?
ik heb verder geen flauw idee of we daar iets voor moeten betalen,want dat hebben we nooit gedaan.:D
en brinkster heb ik al een mail gestuurd met de vraag of hun ons iets verder konden helpen.
Maar als het mogelijk is om de boel zo te kopieren dan kan onze nieuwe "webmaster" hier wel verder mee.
Ik moet er wel bij vermelden dat die persoon het ook voor het eerst doet,maar de wil is er.:thumb:

Als binkster niet reageert, dan zou ik gewoon alle site's copieeren en vervolgens uploaden naar de nieuwe hosting.

Dan kun je er ook nog de reclame uithalen. ;)

Geplaatst door Hands
......maar niemand bij de huidge groep weet meer wie onze website in beheer heeft??
Is dit niet een beetje vreemd eigenlijk? Die website bevat volgens mij(heb het nog niet helemaal uitgepluist) voldoende informatie om de maker/beheerder van die site te kunnen achterhalen.

Dennis.

het is zeker vreemd,maar ik denk dat ik iemand heb gevonden die iets meer zou kunnen weten???Nou hopen dat hij reageert op zijn mail.Volgens het gastenboek is de site overgegaan op iemand die er nu nog bij zit,maar die zegt van niets te weten...
maar dat copieren hoe gaat dat dan?

Geplaatst door Hands
maar dat copieren hoe gaat dat dan?
Heb ik er al lang naar gekeken, het gaat niet. Het is beveiligd. Ja, deels wel natuurlijk.
Hoe dan ook zou je je zoektocht naar de maker ervan toch moeten vervolgen. Ik wens je daar veel succes mee.

Dennis.

ok gaan we doen.
in ieder geval bedankt voor de hulp.
morgen is er een speldag en ontmoet ik meer mensen van de scouting,zal daar ook eens rondvragen.:D

Geplaatst door Hands
ok gaan we doen.
in ieder geval bedankt voor de hulp.
morgen is er een speldag en ontmoet ik meer mensen van de scouting,zal daar ook eens rondvragen.:D
Ja, het spijt mij. Ik was ook al bezig naar aanknopingspunten te zoeken, doch vergeefs. Jammer dat er nergens iets in de geest van "created by:" staat.

Dennis.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan