website pagina openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan72

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2003
Berichten
110
Wanneer ik de website van Telfort open, dan kom ik direct in het hoofdmenu. Wanneer ik echter wil inloggen of een andere rubriek wil opzoeken, dan krijg ik de melding dat de pagina niet beschikbaar is. Doe ik dit bij iemand anders op de computer, dan lukt dat wel.
Heeft dit iets met instellingen te maken?
Ik ben benieuwd naar een reactie?

Groetjes,

Jan
 
Kijk eens in de adresbalk als je op zo'n link klikt.
Daar staat dan stat.onestat.com, etc.
Die stat.onestat.com wordt geblokkeerd door je hosts-bestand. (Het hosts-bestand zorgt ervoor dat bepaalde websites geen tracking-cookies of trojans op je computer kunnen zetten.)
Je vindt het bestand hoogst waarschijnlijk in C:\Windows; anders even de zoekfunctie gebruiken.
Open het bestand in Kladblok, zoek stat.onestat.com op en verwijder het uit hosts.
Sla het bestand dan weer op - let op: het bestand moet als hosts worden opgeslagen - dus zonder extensie.
Als je het bestand niet kunt wijzigen, klik je er eerst met je rechter muisknop op en vervolgens op Eigenschappen. Haal dan het vinkje weg bij Alleen lezen; daarna kun je het bestand wijzigen. Na de wijziging maak je het bestand weer Alleen lezen.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
kan niks vinden

Kijk eens in de adresbalk als je op zo'n link klikt.
Daar staat dan stat.onestat.com, etc.
Die stat.onestat.com wordt geblokkeerd door je hosts-bestand. (Het hosts-bestand zorgt ervoor dat bepaalde websites geen tracking-cookies of trojans op je computer kunnen zetten.)
Je vindt het bestand hoogst waarschijnlijk in C:\Windows; anders even de zoekfunctie gebruiken.
Open het bestand in Kladblok, zoek stat.onestat.com op en verwijder het uit hosts.
Sla het bestand dan weer op - let op: het bestand moet als hosts worden opgeslagen - dus zonder extensie.
Als je het bestand niet kunt wijzigen, klik je er eerst met je rechter muisknop op en vervolgens op Eigenschappen. Haal dan het vinkje weg bij Alleen lezen; daarna kun je het bestand wijzigen. Na de wijziging maak je het bestand weer Alleen lezen.

ik heb dat probleem ook ,bij elke site met sitestat.com

maar ik kan er niks van vinden,in de windows map,en ook niet,via zoeken in bestanden.

of kan het makkelijker uit gelegt worden?

weet iemand nog goede raad?

groetjes
 
Laatst bewerkt:
zit met hetzelfde probleem

ik kan ook geen pagina's openen die met http://nl.sitestat.com beginnen.
heb naar aanleiding van bovenstaande gezocht op de C-schijf naar bestanden die sitestat bevatten. niks gevonden. of doe ik iets verkeerd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan