website pagina's laten maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

pascalboy

Banned
Lid geworden
10 mrt 2011
hallo
ik wil graag een soort wiki op me website maar dan dat er gewoon op de hoofdpagina een lijst staat met alle pagina's die er zijn en waarbij je moet inloggen om iets te bewerken. het moet gewoon klein schalig geen hele wiki alleen maar een pagina waar mensen een recpet snel kunnen toevoegen.
het moet er zo een beetje uit zien ;p
Naamloos.png
als iemand meschien pgm (pokemongemmine) kent die werkte ook zo met dingen toevoegen aan de website.

gr pascalboy

Laatst bewerkt:
Als je wilt dat gebruikers artikelen toe kunnen voegen aan je site is het wellicht een goed idee om een CMS als Wordpress te gebruiken.

als iemand meschien pgm (pogemongemmine) kent die werkte ook zo met dingen toevoegen aan de website.
Que?! Ik kan hier echt geen touw aan vastknopen. "pogemongemmine"? Je berichten zouden een stuk leesbaarder zijn als je je spelling eens controleerde.

Dit is redelijk eenvoudig te doen met docuwiki. Je hebt er niet eens een database voor nodig.
De plugin die je nodig hebt is indexmenu. Je moet misschien een half uurtje lezen hoe deze wiki werkt maar dan heb je ook een snel en lichtgewicht oplossing die toch uitstekend werkt.

hallo,

bedankt ik heb dokuwiki geinstaleerd en index ook maar ik kom er niet echt uit hoe of wat?
weet jij meschien hoe ik het overzichtelijk maak

Je moet deze plugin installeren en dan een van de vele mogelijkheden gebruiken om het indexmenu op je homepagina weer te geven.
Ikzelf gebruik {{indexmenu>..#1|js navbar nocookie}} op mijn hoofdpagina.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan