Website promotie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alphaa

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2012
Hoi,

Mijn site is al weer een tijdje klaar: http://www.funchat.nl.vu
Alleen komen er bijna geen bezoekers.
Ik heb al wat aardig veel linkpartners maar nog steeds geen bezoekers.
Iemand nog wat tips?

Gr,
Alphaa ;)

Een zinnige domeinnaam zou al helpen. Zaken die mij naar een of andere vage domeinextensie leiden worden standaard al gewantrouwd.

Verder staat je site bol van de spel- taal en typefouten. Het is daarnaast handig als je stukken tekst jat van een andere site om dan wel alle namen te verwijderen en je eigen op de juiste plek in te voegen.

Het geheel wekt op mij de indruk dat het gemaakt is door een zeer jong iemand en aangezien de site niks nieuws biedt boven andere chatrooms zie ik niet in waarom iemand jouw site zou gebruiken.

Als je daarnaast ook nog een handleiding virus maken aanbiedt dan gebeuren er op jouw site 2 dingen. Ten eerste loop je het risico dat je site geblokkeerd zal worden door diverse partijen, en ten tweede zullen degenen die dan de handleiding lezen gaan glimlachen, want hetgeen je beschijft is echt geen virus (en nee, ook geen lollig nepvirus).

Tot zover wat er mis is naar mijn idee. Dan nu het stuk waar ik aan denk. Koop voor een paar euro per jaar een leuke .nl domeinnaam. Verwijder alle niet ter zake doende zaken (handleiding virus, etc) en laat de site alleen werken als chatroom. Deel de link vervolgens met je (school)vrienden en promoot je chatroom vooral als een plek waar je ongestoord zonder volwassenen kunt chatten. Je site werkt namelijk ook op plekken waar bijv. facebook en skype geblokkeerd worden.

Hoi,

Kleine tip, ik zag dat je je website nog niet toegevoegd is aan Google en waarschijnlijk de vele andere zoekmachines ook niet. Voordat je echt gevonden kan worden is het inderdaad misschien wel handig om gebruik te maken van een volwaardige domeinnaam, ééntje die gezag geeft over je website, dit geldt ook qua hosting. Om te spelen is een gratis hosting ultiem maar wil je hoger gaan zul je echter een betaalde hosting moeten aanschaffen. Aangezien je waarschijnlijk nog jong bent is dit een lastig verhaal. Maar ja voor 30,- euro per jaar kun je al een domeinnaam en een hosting hebben.

Verder blijf ik er ook op haken, je website heeft weinig tot geen toegevoegde waarde ten opzichte van de talloze andere website die al in deze sector zitten. Je zal je dus uniek moeten maken, dit is lastig maar wel een leuke uitdaging ;)

Vriendelijke groeten,

http://www.wmweb.nl/webtools/toevoegen_zoekmachines/
http://www.mijndomein.nl/

Laatst bewerkt:
Nog effetjes ik ben idd nog heel jong: 13 jaar.
En ik mag nog niet van m'n ouders online geld uitgeven.
Ik spaar nu met ghed.nl
Bedankt voor de tips :)

Heeft iemand nog sites waar ik mijn site gratis naartoe kan laten linken?

Attentie

Can't identify browser version. Agent: Mozilla/5.0 (iPad; CPU OS 6_1_3 like Mac OS X) AppleWebKit/536.26 (KHTML, like Gecko) CriOS/26.0.1410.53 Mobile/10B329 Safari/8536.25

Deze melding is zwaar irritant als deze echt bij elke page refresh terugkomt.

Virus maken direct in jouw hoofdmenu zetten is niet al te verstandig.. Als ouders van kinderen(want het lijkt er op dat zij jouw doelgroep zijn) dat zien terwijl ze op jouw site zitten, denk ik niet dat ze snel terug mogen komen.

Attentie

Can't identify browser version. Agent: Mozilla/5.0 (iPad; CPU OS 6_1_3 like Mac OS X) AppleWebKit/536.26 (KHTML, like Gecko) CriOS/26.0.1410.53 Mobile/10B329 Safari/8536.25

Deze melding is zwaar irritant als deze echt bij elke page refresh terugkomt.

Virus maken direct in jouw hoofdmenu zetten is niet al te verstandig.. Als ouders van kinderen(want het lijkt er op dat zij jouw doelgroep zijn) dat zien terwijl ze op jouw site zitten, denk ik niet dat ze snel terug mogen komen.

Ja sorry kan ik niets aan doen zo is mijn site gewoon

Dan vrees ik dat het bezoekersaantal niet zal stijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan