website publiceren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pycho

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2007
Berichten
3
Hoi,

Ik heb niet zo heel veel verstand van het maken van websites, maar ben er toch maar mee begonnen. Het maken van de site en het publiceren ging altijd heel erg goed; tot vanavond.
Ik heb mijn website gepubliceerd na een aantal wijzigingen, maar toen ik hem wilde bekijken, startte hij vanaf een hele andere pagaina op! mijn site is www.agaatenmarcel.nl Hij begint dan vanaf mijn gastenboek...
Mijn eerste pagina heet wel gewoon index. en als ik mijn website opstart met www.agaatenmarcel.nl/index, dan gaat het wel gewoon goed. Maar hiervoor was het niet nodig om dat index er achter te zetten. Kan iemand mij helpen hiermee?
 
index werkt niet, maar index.htm natuurlijk gewoon wel.. Ik kan trouwens ook geen knopjes klikken ofzo, die doen het hier niet..
Nou is alleen het probleem dat je 2 indexxen hebt..
je hebt een index.htm, en een index.php.. en jouw gastenboek is die van index.php, en om een of andere reden heeft die een hogere prioriteit dan index.htm.. je moet dus de naam van je gastenboek pagina (en alle links natuurlijk ook) aanpassen:thumb:

succes!
 
Bedankt voor je zeer snelle reactie,

het klopt idd dat ik ook nog een link heb met een index erin. Dit is een link naar mijn gastenboek. Ik heb in mij website een frame gemaakt, welke verwijst naar deze link (http://www.tboek.nl/tboek/index.php?name=kussiebussie1).. als ik deze link verander, dan heb ik geen toegang meer tot dit gastenboek...dus dat wil ik liever niet. zijn er nog andere mogelijkheden?

vreemd dat je de linken niet kan openen, maar dat heeft waarschijnlijk met de browser te maken?? Ik had al eerder gekeken naar een mogelijkheid om dat te veranderen. IN IE doet hij het wel goed, maar in Navigator of Firefox doet hij helemaal niets! als je daar ook nog tips voor hebt, graag...
 
ik volg er helemaal niks van maar als ik jou was zou ik dat gastenboek ding gewoon weggooien en in een andere map installeren, en dan nog een keer opnieuw alles instellen, frames maken etc...
 
Nou,

Het is eindelijk allemal gelukt. Ik heb alle gegevens van het gastenboek weg gehaald. Uit eindelijk zag ik later dat er tussen mijn bestanden nog een index bestand stond. Deze heb ik gegehaald en uiteindelijk deed hij weer normaal.
Heb ik wel helemaal opnieuw alles moeten instellen. Maar hij doet het weer. Bedankt voor je hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan