website publiceren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Juutd

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2007
Hallo,

Ik maak / onderhoud al een paar jaar de website van onze vereniging.

Ik publiceer hem altijd via frontpage maar sinds kort wil dat niet meer.

Kan dit te maken hebben met dat ik ook sinds kort draadloos internet heb?
En zo ja, wat moet ik dan veranderen?

Als ik frontpage en de site die ik wil publiceren open blijft het knopje van publiceren wit zodat je er niet op kunt klikken...

Wie kan mij helpen?

Heb je mss een andere versie van frontpage?
Kan je de alles niet handmatig opslaan en daarna publiceren?

Aan mijn frontpage is niks veranderd. Ik gebruikte fp2000 en die gebruik ik nu nog.

Wat bedoel je met handmatig opslaan? Ik sla altijd op in FP en daarna klik ik op publiceren. Maar dat laatste kan nu niet meer omdat die knop het zeg maar niet doet...

ik bedoelde eigenlijk handmatig publiceren. Handmatig verplaatsen of uploaden eens je het bestand hebt opgeslagen.

Dat hangt af van, op welke locatie moet je site komen?

het adres van de website is www.euphoniaengwierum.nl

Bedoel je dat?

Ben niet zo'n computertechneut dus je moet echt in hele makkelijke termen praten als je mij iets duidelijk wilt maken op dat gebied.... ;)

maar weet je ook waarom die knop bij frontpage het nu niet meer doet? Komt dat door het draadloos internet? Want de laatste keer dat ik de website online zette werkte het nog wel goed en toen had ik nog geen draadloos internet...

Daar heb ik geen verklaring voor.

Eigenlijk upload je je page bij het publiceren. Moet ook handmatig gaan maar heb daar zelf ook niet zoveel ervaring mee. Heb je mss meer gegevens over je website? Is er een beheerder van de server die je mss kan contacteren? Wsl kan hij/zij je het beste uitleggen hoe je de page handmatig kan uploaden. Of zit je in een netwerk met die server?

Ik heb geen flauw idee hoe het allemaal zit.

Ik zal m'n zus eens vragen. Die heeft mij toen geholpen om een (betaald) internetadres te krijgen enzo. Misschien kunnen zij mij idd beter helpen.

Iig bedankt voor je reactie!

Heb je het ook geprobeerd met een ftp programma.
WS FTP werkt zeer gebruiksvriendelijk en altijd goed inzichtelijk in wat je wilt updaten.
Netwerk, draddloos oid staat hier helemaal los van. ALs de inlogggevens en mappen niet zijn veranderd gaat het helemaal vanzelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan