website rippen lukt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike16

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2001
hallo ik heb een vraagje ik weet niet of ik hem hier goed geplaatst heb , anders hoor ik het wel

ik heb een site gevonden waar veel info en plaatje op staan voor een flipperkast. die wil ik graag rippen. omdat ik ergens met een flipperkast bezig ben en geen internet heb is het dus handig om hem daar voor te hebben en of op een sd kaartje te zetten.

maar krijg met geen mogelijkheid die site geript. ik gebruiker website ripper copier voor maar als ik zeg run stopt die na 2 sec en zegt dat hij niks kan downloaden.

hoe kan ik dit oplossen?

alvast bedankt groetjes mike:thumb:

mike16,
omdat ik ergens met een flipperkast bezig ben en geen internet heb
Ik begrijp niet hoe je sites vindt op het internet als er geen hebt.
Maar goed, ga naar die website, dan in het menu klik je op beeld en bijna onderaan staat bron (bij FF is dat paginabron) als daar op klikt zou je de pagina bron moeten zien dan gewoon met copy en paste, natuurlijk als het een gewone html pagina is.
Maar als je nu gewoon die link in je vraag had gezet dan kon ik je onmiddelijk zeggen of je aan de gegevens kon komen of niet!
Als je dan die pagina hebt dan kan kijken waar de css staat en in de css en de html zal je zien waar de plaatjes eventueel staan.
Dat kan je zo allemaal opslaan.
suc6
defietser

hoi hoi ik bedoelde ermee dat ik op de plek waar ik met de flipperkast bezig ben geen internet heb:D:thumb:

als ik het via bron doe krijg ik een klad blok met de hele html spul. maar dan heb ik de foto's enz nog niet. mooietse is dat ik de gehele site offline kunt bekijken snap je.

ik wist niet of ik hier ene directe link naar toe mog zetten. het gaat me om deze site:

-
-

wie o wie

alvast bedankt groetjes mike

Laatst bewerkt:
mike16,
Copyright 1998 - 2006, alle rechten voorbehouden. Nederlandse vertaling door J.A. Balk
Toestemming voor vertaling werd verleend door Clay Harrel op 18-5-2000
Vermenigvuldiging door middel van druk, fotocopy, elektronische media of op enige
andere wijze is alleen toegestaan na schriftelijke toestemming.
Hebt U die copyright zien staan?
als ik het via bron doe krijg ik een klad blok met de hele html spul
Wel dat is de pagina met de code van de website(dat spul) opslaan als html pagina, en zo voor iedere pagina. Alle paginas in de zelfde map zetten en voor de fotos
maar dan heb ik de foto's enz nog niet
Met de muis boven de foto gaan, op de rechtermuisknop klikken en afbeelding opslaan als kiezen en opslaan in de zelfde map als de paginas.
suc6

oke ga het nogmaals proberen. bedankt

groetjes mike

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan