website`s valt weg na het openen van een andere website

Status
Niet open voor verdere reacties.

mmcsmeets

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2006
Ik heb een vraag als ik een website heb openstaan en deze website wegklik zodat ie op de taalbalk komt te staan (dus niet helemaal weg) gaat deze website weg zodra ik op een andere wesite klik , deze website gaat dan over de vorige website heen :eek: kent iemand dit probleem en kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan veranderen.

Alvast bedankt,

Mark

Ik vermoed dat je Internet Explorer 7 gebruikt, maar je vermeldt dat niet. En dan heb je ook nog Firefox en Opera. Welke browser gebruik je?

dankje wel boeing voor je reactie kan je mij vertellen waar ik moet opzoeken welke internet explorer ik gebruik ik weet niet hoe ik dat moet vinden:rolleyes: en welke browser?

Het is in ieder geval een pc van dell (net nieuw)

Dankje wel

Als je Internet Explorer gebruikt kun je in de menubalk bovenin beeld op "Help" klikken en vevolgens op "Over Internet Explorer". In het vervolgscherm staat dan het versienummer van Internet Explorer.
(Heb je Internet Explorer 7, dan moet je eerst op "Alt" drukken, waarna bovenin beeld de menubalk verschijnt.)

Uit mijn hoofd, want ik heb 7:

Extra, Internetopties, tabblad Algemeen. Daar moet je even goed kijken naar het in kunnen stellen, dat een website in een ander venster geopend moet worden.
Jij hebt nu ingesteld: in het zelfde venster openen.

Het kan zijn dat die instelling op een ander tabblad zit. :confused:

super het is gelukt harstikke bedankt,

heb je ook nog toevallig het antwoord op de vraag waarom dat de tekengroote steeds veranderd want dat is me ook nog niet gelukt te vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan