website setup?

Status
Niet open voor verdere reacties.

markus20

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2004
Hallo allemaal,

Ik heb totaal geen verstand van programmeren dus ik hoop dat ik goed zit hier.
Ik heb een website ontwikkeld voor gehandicapten. Dit is een zeer gebruiksvriendelijke website waar ze met behulp van pictogrammen toch een beetje kunnen proeven van het internet. Het zijn vooral mensen die niet kunnen lezen en schrijven en toch bv op youtube willen kijken naar filmpjes. Ik vroeg mij af of het mogelijk zou zijn om van mijn website een klein programmatje te maken is. Het gaat dus alleen om een simpele website (HTML) die bestaat uit pictogrammen. Je hebt bv een pictogram van een auto en als je daarop klik dan word je doorgelinkt naar bv auto filmpjes op YouTube. Mijn vraag nu is.. wat ik kan ik nu het beste doen.

Alvast bedankt! Mark

Wat bedoel je precies met "programma"? Je kunt de gehele website namelijk op een cd branden (met alle bestanden erbij natuurlijk) en zodra iemand die cd-rom in de pc stopt komt de site lokaal naar voren. Als de hyperlinken kloppen zal bij een muisklik I.E. opgestart worden en de betreffende site openen. En i.p.v. een cd-rom kun je ook een geheugenstick o.i.d. gebruiken.

Dat zou ook idd een idee zijn. Is het dan ook mogelijk dat ze het vanaf de cd kunnen installeren zodat er een snelkoppeling in het startmenu van windows komt?

Dan zou je er een pakketje van moeten maken zodat de inhoud van de cd naar de hd wordt gekopieerd, inclusief snelkoppeling. Helaas houdt hier mijn kennis op. Misschien dat iemand anders hier we'll de ervaring heeft met pakketjes bakken (msi ?)

Bedankt voor je reactie. Dat is wel wat ik een beetje bedoel. Dan maar even wachten tot iemand met een oplossing komt :D

Gr Mark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan