Website/shop niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Suchard

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2011
Berichten
140
Hoi,

Ik heb opencart geinstalleerd, en vandaag gewijzigd naar een gekocht template.
Maar nu is er niets meer zichtbaar, en ik kan ook niet bij mijn Modules via Extensies.

Kan iemand zien of er iets mis gaat met de index.php??
Of is er iets anders aan de hand?
 
Laatst bewerkt:
er staat toch genoeg code in, en ik heb daar niets aan gewijzigd
 
Heb je de goede index.php wel geupload?
Als ik in Firefox na de paginabron kijk zie ik geen enkele code.
 
er zat geen nieuw php bestand bij, dus dat staat op dezelfde plek, ongewijzigd
 
Ik snap er niets van, als ik via mijn windowscomputer op de broncode kijk zie ik ook niet veel code staan.
Maar wanneer ik via dreamweaver (die gebruik ik om mijn bestanden te beheren) kijk dan is de index.php niet leeg.

Wat is er dan gebeurt? Nogmaals: ik heb niets aan de index veranderd.

Er staat nog wel een index.php in install map in de vqmod map, heeft dat misschien het negatieve effect?Schermafbeelding 2013-02-23 om 20.42.45.png
 
Laatst bewerkt:
We hebben het hier over de index.php die in de root van je web-omgeving staat (meestal de public_html map). Andere index.php bestanden doen er niet toe.

De site werkt wel zonder de nieuwe template?
 
Ik heb alles verwijderd en ben nog een keer opnieuw begonnen.
Hij laat alles zien totdat ik de nieuwe template erop heb gezet.

Als ik de afzonderlijke mappen overschrijf, dan doet ie het niet.
En als ik de bestanden toevoeg, doet ie het ook niet.

Ik zet alles per map op de server, dus bv. public_html/admin/controller/module en dat met alle mappen die ik gekregen heb in de gekochte Schermafbeelding 2013-02-24 om 12.04.06.pngtemplate map.

Doe ik het dan goed, of moet ik die hele map in de public_html/catalog/view/theme slepen??
 
Laatst bewerkt:
Wat zegt de documentatie hierover. Die staat een paar mappen hoger. Ik ken opencart niet dus heb geen idee hoe het template systeem daar werkt. Bij andere pakketten (ZenCart, Magento, Wordpress) bestaat er een aparte template map waar je een submaap maakt met de naam van het theme. Daarna upload je de hele inhoud naar deze map. Voor het admin deel werkt dat dan hetzelfde.
 
Daar is niet veel in te vinden, hetgeen wat ik juist nodig heb ontbreekt
Schermafbeelding 2013-02-24 om 13.06.59.png
 
Ik heb nu alles 1 voor 1 op de server geplaatst maar nu kan ik niet meer in mijn modules via het dashboard.

De site is wel zichtbaar (afgezien van 1 slider die ik uitgeschakeld heb).

Rara hoe kan dat?
 
heb je de bestanden uit de folder 'admin' op de juiste plek ingevoegd op je server?
 
hoi, ja die stonden goed.

Ik heb nu alleen deze 7 files van het nieuwe template (zie jpeg) uit de module map van de admin verwijderd en nu kan ik wel in mijn modules via het dashboard.

Ik heb ze 1 voor 1 erop geplaatst en bij alle krijg ik dezelfde uitkomst, modules niet bereikbaar.

Maar ze moeten er wel in, anders krijg ik mijn template niet zoals die moet zijn.Schermafbeelding 2013-02-24 om 18.15.02.pngSchermafbeelding 2013-02-24 om 18.17.21.png
 
Laatst bewerkt:
Zet anders je PHP-foutmeldingen eens aan. Wellicht zit er een fout in een bepaald script waardoor je een leeg document krijgt.
 
Als je iets in je script veranderd kan dat inderdaad voor een compleet witte pagina zorgen. Probeer eens de wijzigingen ongedaan te maken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan