website testen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Twee opmerkingen:

- Bij de eerste link staat 'wachtwoors' en geen :

- Bij de derde link, in de messagebox, springt de tekst een eindje links in. Waarom niet helemaal links beginnen?

contactformulieren werken niet bij woelmuis dit komt door de (mail) functie ofzoiets
de aanmeldpagina loopt dood nadat je op submit hebt geklikt, login pagina kun je niet inloggen na het registreren

Wel leuk op je hoofdpagina staat "gratis huis" en verders gaat het over huisdieren.?!

Misschien handig om eerst thuis één en ander te proberen alvorens te publiceren??

Het is een beetje een Tamagotchi idee...wil je daarbovenuitstijgen, dan heb je toch wel wat nodig.....looks, feel en vooral ook een echt domein met een goede naam.

Wel leuk op je hoofdpagina staat "gratis huis" en verders gaat het over huisdieren.?!

Misschien handig om eerst thuis één en ander te proberen alvorens te publiceren??

Het is een beetje een Tamagotchi idee...wil je daarbovenuitstijgen, dan heb je toch wel wat nodig.....looks, feel en vooral ook een echt domein met een goede naam.

als ie hellen maal af is krijgt ie ook een domeinnaam.

oja ik ga even naar allen fouten kijken!

Bij link 3:

waarom 2 talen?
ik zie maar een taal:o.

Laatst bewerkt door een moderator:
contact word bij gewerkt:
naar html.
dus word het ook nederlands!

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

contactformulieren gaan niet in html, volgens mij alleen in php

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

contactformulieren gaan niet in html, volgens mij alleen in php

.

ik haal het uit zo standard die van die website dus weet niet wat het is vogens mij html kan ook php zijn.

contactformulieren werken niet bij woelmuis dit komt door de (mail) functie ofzoiets
de aanmeldpagina loopt dood nadat je op submit hebt geklikt, login pagina kun je niet inloggen na het registreren
dit heb ik ook bijgewerkt:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan