website tips?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ajaxboy

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2009
hey dit is mijn nieuwe website hebben jullie tips voor mij en kunnen jullie zeggen wat ik goed doe of fout. alvast heel erg bedankt.*KNIP*

Laatst bewerkt door een moderator:
ja sorry ik typ vaak wat snel maar wat voor fouten dan maak ik ze meteen goed.

Categorieen
Paginas
Suarez benutten naruurlijk
de scheits
ajax speelde voor het eerst ontmoette Zes arbiters

om even mee te beginnen

Categorieen
Paginas
ik weet niet hoe ik die kan verbeteren want dat zijn menu's weten jullie hoe ik die kan veranderen de anderen heb ik wel veranderd.(ik werk met wordpress 2.8.5)
en ow ja zal ik de shoutbox laten staan en daar voor in de plaats een pagina met een gastenboek maken of een shoutbox en een gastenboek?

Laatst bewerkt:
Dus volgens jou is dit stukje tekst nu goed en foutloos Nederlands??????

Ajax kreeg al na 2minuten een boete nadat Suarez een klein beetje overdreven in het stafschop viel en Suarez benutten natuurlijk scoorde hij de penalty.Ajax krijgt nog een paar mooie kansen.In de tweede helft in de tachtigste minuut geeft Suarez een hele mooie bal voor aan rommedahlen sterven tikt de bal ik het Doel (2-0) nog maar in de laatste minuut scoort Tomecak de 2-1 en daarna Floot de scheids af.

Laatst bewerkt:
Ajax kreeg al na 2 minuten een penalty nadat een Suarez een klein beetje overdreven in het stafschop viel maar Suarez scoorde natuurlijk de penalty.Ajax Keeg nog een paar mooie kansen.In de tweede helft (de tachtigste minuut) geeft Suarez een hele mooie bal voor Rommedahl aan en die tikt de bal ik het doel (2-0) nog maar in de laatste minuut scoort Tomecak de 2-1 en daarna floot de scheids af.

nu is het wel goed toch?:shocked:
maar zoals ik al vroeg Categorieen Paginas weet niet hoe ik die kan verbeteren want dat zijn menu's weten jullie hoe ik die kan veranderen de anderen heb ik wel veranderd.(ik werk met wordpress 2.8.5)
en ow ja zal ik de shoutbox weg halen en daar voor in de plaats een pagina met een gastenboek maken of een shoutbox en een gastenboek?

Nog moeilijk he, Nederlands.....

Ajax speelde een goede wedstrijd met veel kansen.
Ajax kreeg al na 2 minuten een penalty nadat een Suarez een klein beetje overdreven in het stafschop viel maar Suarez scoorde natuurlijk de penalty.Ajax keeg nog een paar mooie kansen.In de tweede helft (de tachtigste minuut) geeft Suarez een hele mooie bal voor aan Rommedahl en die tikt de bal in het doel (2-0)maar in de laatste minuut scoort Tomecak de 2-1 en daarna floot de scheids af.

sorry voor alles maar nu is het wel goed volgens mij.
Maar zoals ik al 2 keer vroeg:maar zoals ik al vroeg:Categorieen en Paginas weet niet hoe ik die kan verbeteren want dat zijn menu's weten jullie hoe ik die kan veranderen de anderen heb ik wel veranderd.(ik werk met wordpress 2.8.5)
en ow ja zal ik de shoutbox weg halen en daar voor in de plaats een pagina met een gastenboek maken of een shoutbox en een gastenboek?

Laatste keer en dan stop ik er mee, sorry hoor.....

Ajax speelde een goede wedstrijd met veel kansen.
Ajax kreeg al na 2 minuten een penalty nadat een Suarez een klein beetje overdreven in het stafschop viel maar Suarez scoorde natuurlijk de penalty.Ajax keeg nog een paar mooie kansen.In de tweede helft (de tachtigste minuut) geeft Suarez een hele mooie bal voor aan Rommedahl en die tikt de bal in het doel (2-0)maar in de laatste minuut scoort Tomecak de 2-1 en daarna floot de scheids af.

dat staat volgens mij helemaal niet meer op mijn site hoor?
ik had dat al veranderd?
dacht ik anders ik er iets mis met mijn site

Ja, het is deels veranderd. Maar wat je steeds verkeerd blijft doen: achter een punt ( . ) moet toch echt een spatie. Dus, dit:
Ajax kreeg al na 2 minuten een penalty nadat Suarez een klein beetje overdreven in het strafschopgebied viel.Toen mocht Suarez de penalty nemen.Natuurlijk scoorde Suarez de penalty.Ajax keeg nog een paar mooie kansen in de wedstrijd.In de tweede helft (de tachtigste minuut) geeft Suarez een hele mooie bal voor aan Rommedahl en die tikt de bal in het doel (2-0) maar in de laatste minuut scoort Tomecak de 2-1 en daarna floot de scheids voor het einde van de wedstrijd.
-->
Ajax kreeg al na 2 minuten een penalty nadat Suarez een klein beetje overdreven in het strafschopgebied viel. Toen mocht Suarez de penalty nemen. Natuurlijk scoorde Suarez de penalty. Ajax keeg nog een paar mooie kansen in de wedstrijd. In de tweede helft (de tachtigste minuut) geeft Suarez een hele mooie bal voor aan Rommedahl en die tikt de bal in het doel (2-0) maar in de laatste minuut scoort Tomecak de 2-1 en daarna floot de scheids voor het einde van de wedstrijd.
rood = waar een spatie tussen punt en nieuwe zin is gezet.

Ohja, nog een hint: probeer je zinnen niet te lang te maken. Deze zin:
In de tweede helft (de tachtigste minuut) geeft Suarez een hele mooie bal voor aan Rommedahl en die tikt de bal in het doel (2-0) maar in de laatste minuut scoort Tomecak de 2-1 en daarna floot de scheids voor het einde van de wedstrijd.
kan beter, zo bijvoorbeeld:
In de tweede helft (de tachtigste minuut) geeft Suarez een hele mooie bal voor aan Rommedahl.
Deze tikt de bal in het doel en maakte de stand 2-0.
In de laatste minuut scoort Tomecak echter de 2-1 en daarna floot de scheids voor het einde van de wedstrijd.
(even voor de duidelijkheid in regels opgebroken)

:thumb:

Laatst bewerkt:
zo nu is hij wel klaar maar zoals ik al 3 keer gevraagt zal ik de shoutbox van mijn site halen en een pagina met een gastenboek maken of allebij??
En hoe kan ik de menu's paginas en Categorieen veranderen want ik weet niet hoe dat moet(ik werk met wordpess en ik heb versie 2.8.5)
en wat voor cijfer zou je mijn site geven.

Laatst bewerkt:
Een paar verschillende interactie mogelijkheden

zo nu is hij wel klaar maar zoals ik al 3 keer gevraagt zal ik de shoutbox van mijn site halen en een pagina met een gastenboek maken of allebij??
En hoe kan ik de menu's paginas en Categorieen veranderen want ik weet niet hoe dat moet(ik werk met wordpess en ik heb versie 2.8.5)
en wat voor cijfer zou je mijn site geven.

Shoutbox:
Wanneer je een druk bezochte site hebt, is een shoutbox het beste/leukste omdat je dan wat meer 'live' contact hebt tussen bezoekers. En je kunt deze weergeven op al je pagina's. Bij weinig bezoekers versterft een shoutbox snel en valt vooral op hoe weinig die gebruikt wordt, en dat is geen reclame voor je site.
Ook is een shoutbox sterk doelgroep afhankelijk, vooral jongeren gebruiken deze en niet elk onderwerp voor een site is er geschikt voor.
In jou geval, een site over voetbal, zou het wanneer je genoeg bezoekers weet te trekken een leuk idee zijn.
Dus zorg dat je al je vrienden regelmatig op je site komen en je shoutbox gaan gebruiken om over de wedstrijd te praten, en je hebt een shoutbox die meer bezoekers gaat trekken.

Gastenboek:
Met minder bezoekers geeft een gastenboek die wat uitgebreidere teksten toestaat bezoekers meer contact mogelijkheden met jou en de kans je site beter te promoten bij een toevallige bezoeker.
Wanneer je je site net hebt gestart en/of vooral bekenden op je site hebt en je wilt andere bezoekers laten zien dat je site mooi/goed gevonden wordt is het een hele goede oplossing.
Bij een drukkere site is deze echter al snel onoverzichtelijk en is het vaak beter een contactformulier te gebruiken zodat mensen jou kunnen bereiken.
Het is vaak een goed idee om bij (een sociale) site te beginnen met een gastenboek en wanneer je site wat gegroeid is over te gaan op een contactformulier.

Contactformulier
Wanneer je over bent gegaan naar gebruik van een contactformulier kun je (alleen de beste) berichten die je krijgt quoten op je site (klein vakje in een pagina of een aparte pagina) om de functie "aanraad-functie" van het gastenboek wat over te nemen.

Blogreacties:
Dit heb je zo te zien al, de mogelijkheid om op (jouw) berichten op de site te reageren.
Bezoekers kunnen inhoudelijk communiceren over wat jij op je pagina heb geplaatst, reacties hierin zijn een meerwaarde voor andere bezoekers en zorgen voor meer inhoud op je site. Dit vervangt de helft van de functie van een gastenboek.

Forum:
Ook heb je een link naar een (niet aanwezig om dit moment) forum.
Deze neemt de functie van alle voorgenoemde onderdelen over, maar is eigenlijk alleen een goed idee voor vaste groepen die ergens dieper op in willen gaan of grotere
communities. Zolang je weinig bezoekers heb kan ik het je niet aanraden, zeker omdat het de aandacht van je site afleidt. Je kunt dan beter kiezen tussen of een forum of een website. Zo'n forum is moeilijker groot te krijgen en krijgt waarschijnlijk nooit veel leden (hooguit je vriendengroep).

Ik hoop hiermee je wat antwoorden te hebben gegeven. (dat mocht zo langzamerhand ook wel)

En wat je spelling betreft zorg dat je spellingscontrole gebruikt voordat je iets op je site plaatst. Wanneer je de tekst via een invulveld op je site invult gebruik een browser met spellingscontrole. Anders: plaats de tekst eerst in Word, voordat je deze op je site plaatst.

Succes en veel plezier met je site

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan