Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
-->Ajax kreeg al na 2 minuten een penalty nadat Suarez een klein beetje overdreven in het strafschopgebied viel.Toen mocht Suarez de penalty nemen.Natuurlijk scoorde Suarez de penalty.Ajax keeg nog een paar mooie kansen in de wedstrijd.In de tweede helft (de tachtigste minuut) geeft Suarez een hele mooie bal voor aan Rommedahl en die tikt de bal in het doel (2-0) maar in de laatste minuut scoort Tomecak de 2-1 en daarna floot de scheids voor het einde van de wedstrijd.
rood = waar een spatie tussen punt en nieuwe zin is gezet.Ajax kreeg al na 2 minuten een penalty nadat Suarez een klein beetje overdreven in het strafschopgebied viel. Toen mocht Suarez de penalty nemen. Natuurlijk scoorde Suarez de penalty. Ajax keeg nog een paar mooie kansen in de wedstrijd. In de tweede helft (de tachtigste minuut) geeft Suarez een hele mooie bal voor aan Rommedahl en die tikt de bal in het doel (2-0) maar in de laatste minuut scoort Tomecak de 2-1 en daarna floot de scheids voor het einde van de wedstrijd.
kan beter, zo bijvoorbeeld:In de tweede helft (de tachtigste minuut) geeft Suarez een hele mooie bal voor aan Rommedahl en die tikt de bal in het doel (2-0) maar in de laatste minuut scoort Tomecak de 2-1 en daarna floot de scheids voor het einde van de wedstrijd.
(even voor de duidelijkheid in regels opgebroken)In de tweede helft (de tachtigste minuut) geeft Suarez een hele mooie bal voor aan Rommedahl.
Deze tikt de bal in het doel en maakte de stand 2-0.
In de laatste minuut scoort Tomecak echter de 2-1 en daarna floot de scheids voor het einde van de wedstrijd.
zo nu is hij wel klaar maar zoals ik al 3 keer gevraagt zal ik de shoutbox van mijn site halen en een pagina met een gastenboek maken of allebij??
En hoe kan ik de menu's paginas en Categorieen veranderen want ik weet niet hoe dat moet(ik werk met wordpess en ik heb versie 2.8.5)
en wat voor cijfer zou je mijn site geven.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.