jjjvandaalen
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 sep 2007
Mijn eerste Joomlasite is nu bijna klaar en nu wil ik de website in zijn geheel zonder in loggen openstellen voor publiek. De eigenaar moet daarbij wel online de website gemakkelijk kunnen bijwerken. Daarvoor is het weer noodzakelijk om de website in zijn geheel achter een inlogmodule te plaatsen. Is dat wel mogelijk? Hoe doe ik dat?
Ook heb ik de Joomlasite als test al geredirect vanuit een van mijn domeinen. Daarbij komt alleen de content zichtbaar, zonder het gemaakte template!
Het template bevat een horizontaal menu en is gemaakt in Artisteer. Hoe doe ik dat?
De website is tevens van een ander en moet uiteindelijk naar een andere Joomla-omgeving (met een andere database) verplaatst worden. Kan dat?
Ook heb ik de Joomlasite als test al geredirect vanuit een van mijn domeinen. Daarbij komt alleen de content zichtbaar, zonder het gemaakte template!
Het template bevat een horizontaal menu en is gemaakt in Artisteer. Hoe doe ik dat?
De website is tevens van een ander en moet uiteindelijk naar een andere Joomla-omgeving (met een andere database) verplaatst worden. Kan dat?
Laatst bewerkt: