ElsyV
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 sep 2007
Ik heb al heel wat rondgekeken hoe ik een website snelkoppeling op mijn startscherm moet toevoegen.
Dus dat je een tegel krijgt waar je maar op hoeft te klikken en je gaat naar die betreffende pagina toe.
Je moet dan in IE rechtsklikken en dan verschijnt er een balk onder in beeld waar je kunt kiezen voor "aan startscherm vastmaken" of zoiets dergelijks.
Bij mij gebeurt dit niet. Ik heb geen touchscreen maar werk met de muis.
Nu heb ik gevonden hoe het wel kan:
Wil je de naam wijzigen die onder de tegel staat dan rechtsklik je op de tegel en kies dan onderaan je scherm voor "bestandlocatie openen".
De naam is dan al geselecteerd en je kunt die wijzigen door er nogmaals even op te klikken.
Hopelijk heeft iemand anders hier iets aan bij wie het ook niet werkt.
Of is er iemand die een andere oplossing heeft?
Dus dat je een tegel krijgt waar je maar op hoeft te klikken en je gaat naar die betreffende pagina toe.
Je moet dan in IE rechtsklikken en dan verschijnt er een balk onder in beeld waar je kunt kiezen voor "aan startscherm vastmaken" of zoiets dergelijks.
Bij mij gebeurt dit niet. Ik heb geen touchscreen maar werk met de muis.
Nu heb ik gevonden hoe het wel kan:
- Open in IE de pagina waar je een tegel van wilt maken.
- Klik dan met rechts op de menubalk/toolbar, bovenin, en kies voor "opdrachtbalk".
- Op die opdrachtbalk kies je weer voor "pagina" en de 2de optie is dan "website aan startscherm toevoegen".
- Klik erop en kies dan voor "toevoegen".
- Ga naar je startscherm en helemaal rechts is de snelkoppeling dan toegevoegd.
Wil je de naam wijzigen die onder de tegel staat dan rechtsklik je op de tegel en kies dan onderaan je scherm voor "bestandlocatie openen".
De naam is dan al geselecteerd en je kunt die wijzigen door er nogmaals even op te klikken.
Hopelijk heeft iemand anders hier iets aan bij wie het ook niet werkt.
Of is er iemand die een andere oplossing heeft?