Beste,
Ik heb een website gemaakt en een collega van mij ook.
Beide op onze eigen manier ( Ik met de hand, de collega met een programma op de Mac )
Nu doet het volgende probleem zich voor.
Wanneer mijn website uitgerekt word ( Naar links of rechts )
Dan word de content mee verschoven maar blijft mijn achtergrond wel staan...
de achtergrond afbeelding blijft dus netjes staan ...
De verschuiven content zorgt voor een lelijke lay-out wanneer men gebruikt maakt van een resolutie anders dan de mijne ( 1280 x1024 )
Weet iemand hier de oplossing voor ?
Vervolgens,
Wanneer mijn tekst langer is dan de afbeelding stopt deze ( Komende door de volgende code: background-repeat:no-repeat; )
Echter wordt bij mijn college de afbeelding uitgerekt tot aan de pagina lengte ...
( De afbeelding word hier niet mooier op maar zorgt er wel voor dat de content altijd in de afbeelding staat en niet ineens op een zwarte achtergrond ... )
De site is te zien op: http://smfclan.nl/testsegment/
De reden dat wij mijn versie gebruiken is omdat het Mac programma er onnodige code inzet ( Javascript e.d. )
Bedankt alvast
Ik heb een website gemaakt en een collega van mij ook.
Beide op onze eigen manier ( Ik met de hand, de collega met een programma op de Mac )
Nu doet het volgende probleem zich voor.
Wanneer mijn website uitgerekt word ( Naar links of rechts )
Dan word de content mee verschoven maar blijft mijn achtergrond wel staan...
de achtergrond afbeelding blijft dus netjes staan ...
De verschuiven content zorgt voor een lelijke lay-out wanneer men gebruikt maakt van een resolutie anders dan de mijne ( 1280 x1024 )
Weet iemand hier de oplossing voor ?
Vervolgens,
Wanneer mijn tekst langer is dan de afbeelding stopt deze ( Komende door de volgende code: background-repeat:no-repeat; )
Echter wordt bij mijn college de afbeelding uitgerekt tot aan de pagina lengte ...
( De afbeelding word hier niet mooier op maar zorgt er wel voor dat de content altijd in de afbeelding staat en niet ineens op een zwarte achtergrond ... )
De site is te zien op: http://smfclan.nl/testsegment/
De reden dat wij mijn versie gebruiken is omdat het Mac programma er onnodige code inzet ( Javascript e.d. )
Bedankt alvast