website uploaden

• Onderwerp starter Onderwerp starter ravo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ravo

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2008
hallo,

ik was bezig voor mijn neef een website te maken in css en het is inmiddels klaar.
wou het uploaden via filezilla maar het lukt niet.

hij had eerst een site die in php was gemakt. die heb ik eraf gegooid en wou de nieuwe site uploaden maar het lukt niet.

weet iemand hoe het komt??

alvast bedankt

ravo

Wat lukt niet? Krijg je geen connectie met je webspace? Leg eens precies uit wat er niet lukt?

ik krijg wel connectie, maar als ik die bestaanden upload dat lukt ook wel allen als ik naar www.mijnwebsite ga dan zie ik de website niet komt te staan kan de webpagina niet worden weergegeven.

komt het omdat ik de bestanden heb verwijderd van die website zoals public.html .....

Public.html is wel de map waar je je site in moet plaatsen.

Wat ook kan: Ik denk dat de cache van je webbrowser het "uiterlijk" van je oude site nog vasthoudt. Ik heb dat altijd bij Firefox, IE heeft dat niet geloof ik.

Oh oh,

Je schrijft dat je public.html hebt weggegooid,
maar uh....
bij mijn provider is dat de naam van de root-directory, gespeld als public_html.

Ik heb het nooit geprobeerd en ik kan me ook eigenlijk niet voorstellen dat je de rechten zou hebben om zoiets weg te gooien,
maar als dat daadwerkelik gebeurd is, zal dat toch ook eerst hersteld moeten worden.

Dingen rigoreus weggooien is trouwens nooit een goed idee.
Eerst terug-FTP-en naar je eigen PC en daar bewaren in een aparte map
of als het om een enkel bestand gaat: de ouwe eerst renamen ("_origineel" toevoegen aan de naam) en dan een vervanger neerzetten.

waarom ik dat gedaan heb is omdat ik een andere website ook op internet online staan en daar heb je geen public mappen voor nodig dus deed ik alles verwijderen onder externe site.

ik weet nu niet meer hoe ik alles terug moet halen.
kan iemand mij in stappen uitleggen pleaseeee.

alvast bedankt

Als ik wijziging maak aan mijn websites, dan maak ik altijd eerst een backup via directadmin. Heb je geen backups? Anders even je hoster bellen, die maken dat vast in orde voor je.

waarom ik dat gedaan heb is omdat ik een andere website ook op internet online staan en daar heb je geen public mappen voor nodig dus deed ik alles verwijderen onder externe site.

ik weet nu niet meer hoe ik alles terug moet halen.
kan iemand mij in stappen uitleggen pleaseeee.

alvast bedankt
Ik denk dat je beter even contact op kunt nemen met je provider, die hebben waarschijnlijk nog wel een backup liggen. Ze kunnen in elk geval weer de originele mappen herstellen, al moet je dan natuurlijk wel opnieuw beginnen.

@MrMorrie1: In dit gval maakt het niet veel uit, maar over het algemeen heeft die site veel slechte, verouderde informatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan