website valideren

Status
Niet open voor verdere reacties.

crippy

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2001
Hallo,

Ik heb voor het eerst met WYSIWYG een website opgezet. Ik heb mijn site laten valideren bij http://validator.w3.org/. Nu blijkt het dat er wat validatiefouten in zitten. Hoe kan ik deze fouten verhelpen? Ik ben nog een beginner dus sorry als deze vraag stom over komt:o.

Alvast bedankt.

Hallo,

Ik heb voor het eerst met WYSIWYG een website opgezet. Ik heb mijn site laten valideren bij http://validator.w3.org/. Nu blijkt het dat er wat validatiefouten in zitten. Hoe kan ik deze fouten verhelpen? Ik ben nog een beginner dus sorry als deze vraag stom over komt:o.

Alvast bedankt.
De meeste WYSIWYG editors hebben idd geen goede broncode meestal. Als je echt een goede broncode wilt, moet je zelf HTML gaan leren :rolleyes:
www.mijnhomepage.nl is een goed begin :thumb:

De validator geeft toch precies aan in welke regel er iets verkeerd staat?
Kwestie van aandachtig lezen en opzoeken in een html referentie.

De validator geeft toch precies aan in welke regel er iets verkeerd staat?
Kwestie van aandachtig lezen en opzoeken in een html referentie.

De meeste WYSIWYG editors hebben idd geen goede broncode meestal. Als je echt een goede broncode wilt, moet je zelf HTML gaan leren :rolleyes:
www.mijnhomepage.nl is een goed begin :thumb:

Ik heb al moeite om mijn website een beetje goed op te bouwen dus laat staan html leren begrijpen. Dat is natuurlijk wel uiteindelijk mijn doel maar daar gaat nu even te veel tijd in zitten. Mijn vraag was hoe ik de fouten kon aanpassen. Met WYSIWYG gaat dat namelijk niet. Maar ik zag door je reactie dat ik naar www.mijnhompage.nl moest gaan en daar zag ik html kit. Dat bedoelde ik dus. Hiermee kan ik naar de html regel die ik moet veranderen. Bedankt voor jullie reactie!!

Precies, en zo werk je regel voor regel de foutjes eruit.
Voordeel hierbij is dat je gaandeweg steeds meer opsteekt over HTML.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan