website van een beginnende artiest

Status
Niet open voor verdere reacties.

lefty999

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2002
Berichten
913
dag beste

ik heb een site moeten maken voor een jonge die voor artiest aant leren is ofzoiets :)

maar blijkbaar zitten er veel spellingsfouten in bij de foto's vooral zij hij maar ik ben zelf geen echte spellingskenner dus weten jullie een site die die checkt of zie jij er zeg het me :p

dit is de site :http://members.lycos.nl/lefty999/main.htm

let niet op de lycos popups enz.. die gaan er vanaf zodra alles naar zijn wens is ;)
 
Geplaatst door lefty999
dag beste

ik heb een site moeten maken voor een jonge die voor artiest aant leren is ofzoiets :)

maar blijkbaar zitten er veel spellingsfouten in bij de foto's vooral zij hij maar ik ben zelf geen echte spellingskenner dus weten jullie een site die die checkt of zie jij er zeg het me :p

dit is de site :http://members.lycos.nl/lefty999/main.htm

let niet op de lycos popups enz.. die gaan er vanaf zodra alles naar zijn wens is ;)
weet niemand zo een site ofzo??

of is het een te moeilijke vraag???
 
Gewoon je tekst in Word zetten en de spellingscontrole uitvoeren.

Overigens zijn de plaatjes te groot, de foto's.
Deze kleintjes moet je als thumbnails wegzetten.
Te maken met irfanview.
En dan naar de echte foto linken.

Ook het kleurgebruik is te hard.
En je letterfont anders kiezen verdana, Arial of Tahoma,
voor het makkelijker lezen.

:cool:
 
Geplaatst door peter vazed
Gewoon je tekst in Word zetten en de spellingscontrole uitvoeren.

Overigens zijn de plaatjes te groot, de foto's.
Deze kleintjes moet je als thumbnails wegzetten.
Te maken met irfanview.
En dan naar de echte foto linken.

Ook het kleurgebruik is te hard.
En je letterfont anders kiezen verdana, Arial of Tahoma,
voor het makkelijker lezen.

:cool:
sorry een sitekeur hoefde ik niet dat hebben ze mij al vaker gezegd maar zelf zeggen ze zo en zo kan het beter maar zeggen van pak dit lettertype of doe het zo kunnen ze niet maar back on topic
ik zocht dus een site die deze teksten controleerd op spellingsfouten en voor bij elke foto de tekst uit te plakken en terug in word te plakken vind ik redelijk onozel werk
 
Snelste en makkelijkste manier is geen spellings fouten maken maar dat lukt inderdaad niet altijd.
De volgende oplossing die snel is, is inderdaad alles sellecteren en in words zetten, maar did werd je al vertelt.
Een webpagina die dit 100% voor je doet en kontroleert bestaan niet, dus denk dat het met word de beste optie is.
 
Geplaatst door ReneV
Snelste en makkelijkste manier is geen spellings fouten maken maar dat lukt inderdaad niet altijd.
De volgende oplossing die snel is, is inderdaad alles sellecteren en in words zetten, maar did werd je al vertelt.
Een webpagina die dit 100% voor je doet en kontroleert bestaan niet, dus denk dat het met word de beste optie is.
jha en dit is een zottenwerk om bij 50 pagina's een zinnetje kopierren en plakken dus
 
Geplaatst door lefty999

hoe doen andere dat dan die plekken heel de zooi tekstje per tekstje in word :s:rolleyes: :8-0:

Drie mogelijkheden:
1) De maker van de website beheerst de Nederlandse taal zelf. (Mensen die de Nederlandse taal beheersen bestaan nog wel degelijk.)
2) De maker van de website beheerst de Nederlandse taal onvoldoende, maar vraagt een kennis die of familielid dat de taal wel beheerst om de taalfouten uit de tekst te halen.
3) De maker van de website beheerst de Nederlandse taal onvoldoende, maar huurt een redacteur of tekstschrijver in.

Jij zult van optie 2) of 3) gebruik moeten maken.
 
Helaas kan ik geen 50 pagina's vinden op de url wat je aangeeft, ben eens gaan kijkken en denk als je alles test kwa tekst van die pagina dat je binnen een paar uurtjes meschiens wel minder klaar bent.

Pagina's maken doe je helaas niet in een dag, dus een beetje moeite heeft toch zijn voordelen.

Suc6...

Een woord vond ik wel :) Zottenwerk word Gekkenwerk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan