Website verdwijnt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nu de bestanden n filezilla maar ik weet niet hoe ik met filezille moet omgaan en waar het voor is? en van de 000webhost snap ik ook niet veel.

Ok, je hebt dus die bestanden?
Dan hoef je zilefilla ofzow neit eens te downloaden (mijn pa gebruikt het ook;))
eeh... doe dit:
www.000webhost.com (je hebt al een account neem ik aan) > members area > inloggen met je gegevens > druk bij je site (die je bij het account aanmaken hebt aangemaakt) op go to Cpanel > Dan staan onder het blauwe balkje; Files, 2 Filmanagers; File manager en another File manager... je kan ze allebei gebruiken, ik gebruikte eerst de 2e maar tegenwoordig gewoon Filemanager...
Nog vragen, stel maar;)

Ik ga vanavond niet meer achter PC dus we praten morgen weer veder!
bedankt voor de uitleg !! ik ga morgen proberen en hopen dat het lukt en nog bedankt voor de bestanden!

Ik zou FileZilla laten schieten en doen wat evelwenteltevel (ik dacht dat ik 'n aparte had :D ) aanraadt. Hij/zij kent kennelijk je hoster en waarschijnlijk is dit makkelijker dan met FileZilla.

De file die ik wil uploaden is too big klopt dat? ik upload heel het zip bestand maar het gaat niet.

pak het zip bestand uit en open bestand voor bestand, en daarna pas op uploaden drukken... het bestand mag namelijk niet groter zijn dan 5MB maar als je 3 bestanden van 2 MB bv. tegelijk doet lukt het wel..

hoeft niet, daar heb je die HTML codes voor, die zoeken in de bestanden die je hebt geupload naar de naam, daarom moet je de naam NIET veranderen;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan