Opgelost Website vernieuwen lukt niet meer

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascal321

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2017
Berichten
198
Ik heb iets heel bizar voor. Ik ben een Belg en gebruik op weg naar het werk op mijn iphone www.verkeerscentrum.be om te weten waar de files zijn. Dit kan zowel in tekst als in een kaartweergave. En het is nu net dat laatste dat niet meer lukt. Het is te zeggen, ik krijg telkens de kaart van 2 weken geleden te zien. :oops:
Vernieuwen maakt niet uit, ik krijg telkens diezelfde kaart te zien. Ik heb al eens alle webdata verwijdert op mijn iphone alsook alle cookies maar niets helpt. Hoe kan dat nu?
Op een laptop of pc wordt wel de huidige verkeerskaart getoond, alleen op mijn iphone lukt het niet meer. Bizar toch? Wat kan ik nog ondernemen om dit op te lossen?
 
Is de app verouderd? Of heb je VPN op je smartphone? Ik denk even mee.
 
Op Android kan je de cache in Chrome forceren door de website even op desktopformaat te openen (site is niet meer passend), en dan deze setting weer terug te schakelen. Ik had liever een handige handbeweging verwacht op Android, maar dit was het enige wat ik kon vinden toen ik op mijn telefoon en eigen site ook last had van een cache die niet wou vernieuwen.

Voor iPhones lees ik dat de cache geforceerd kan worden door de site te openen, in vliegstand te gaan, en te refreshen, en deze uit te zetten en de site opnieuw in te laden. Ook kan je kijken of de site in Incognito-modus wel vernieuwd is. Deze modus werkt volledig geïsoleerd.

Als dat niet helpt, dan moet je de vraag bij Verkeerscentrum neerleggen. Mogelijk komt het door hun CloudFlare (of iets aanverwants) firewall. Ik heb eerder een site gezien die op mobieltjes een cached versie toonde, en op de desktop pc's een up-to-date site. Toen lag het daar aan.
 
Het is gelukt! Niet op de manier van Aar maar heb gewoon de website uit mijn bladwijzerlijst gedeleted, er opnieuw ingezet, en dan lukte het wel.
Begrijpe wie begrijpe kan. 😵‍💫
 
Een bug in de telefoon! Het blijven immers computers waar een bitje om kan vallen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan