Website verwijst direct door naar Google

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rogier123

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2013
Hallo,

Ik kijk regelmatig op GerardJoling.nl dit is een belangrijke website voor mijn opleiding, aangezien deze website bij mij thuis meteen doorverwijst naar google ben ik ten einde raad! Ik heb mijn cookies al verwijderd, en mijn provider ook gemaild zelfs hun weten van niets. Vrienden met dezelfde provider kunnen er wel op, en ik dus niet. En dit heb ik bij elke browser

Wat zou dit kunnen zijn?

Laatst bewerkt:
Hallo, hoe roep je die website op. Type je iedere keer www.gerardjoling.nl boven in je webbrowser, of heb je deze site bij je favorieten staan. Verwijder die site eens uit al je favorieten, proberen waard als het zo is. Gokje. Niet goed dan horen de helpers graag en proberen het verder. Groetjes.;)

Probeer maar bij Internet opties en dan bij tab. beveiliging op vertrouwde website's klikken
en typ maar daar exact zo : https://www.gerardjoling.nl ( geen http dus ! ! ) vervolgens op toevoegen ...
her-start maar browser en controleer je of gelukt is ....

P.S. Link in vorm https is alleen maar daar voor ( bij internet opties ! ! ! ) vertrouwde sites toe te voegen bestemd ...
----------------
En eindelijk er zijn overigens zeer veel variaties en redenen waarom een proxy gebruikt kan worden ( Proxy is uiteindelijk Anoniem surfen ) ...wat ik nog steeds niet gedaan heb, dus weet niet of dat ook goed voor jou ook is .....dit moet je ietsjes meer mr. AnonymousDutch over vertellen ..

Laatst bewerkt:
Proberen. Start IE op, ga dan naar Extra, dan tabblad Internet Opties, dan tab geavanceerd, dan geavanceerde instellingen herstellen en opnieuw instellen.

Ik heb hem al toegevoegd bij vertrouwde website's maar ook dat lukte niet, ook heb ik geprobeerd om via internet opties geavanceerde instellingen te herstellen en opnieuw in te stellen.

Ook heb ik alle browser geprobeerd, en daarnaast ik gebruik altijd Google Chrome

Laatst bewerkt door een moderator:
Oke, we gaan door. Stel IE eens als je standaard browser in. En of update google chrome of als dat niet lukt gooi hem eraf. Je kunt deze altijd opnieuw installeren. Verder zou je eens kunnen proberen om in de veilige modus op te starten met netwerk mogelijkheden.

Dit vind ik ietwat vreemd in je eerste bericht, omdat tot nu toe de aangeven oplossingen niets oplost. Wat bedoel je met vrienden, zelfde provider, zitten jullie in hetzelfde huis. Hebben ze een grapje uitgehaald en deze site geblokt om dat je die nodig hebt voor je studie. Het is maar een idee he.

Laatst bewerkt:
Mijn vrienden hebben dezelfde provider als mij in hun eigen huis, en ze hebben zelf geprobeerd om bij hun eigen huis(eigen IP) te kijken of het daar wel lukte, i.v.m. dat het een fout was van de provider. Maar dat mocht dus niet blijken

:confused: Zelf heb ik geen opmerkingen ( i.v.m. storingen of zoiets :confused: ) bij gerardjoling site dus.....misschien toch en wel bij eigen provider help-desk moeten jullie die probleem uit te leggen ??:(

P.S. Ik ben bij KPN interactieve AIO systeem....

Laatst bewerkt:
Zoals in mijn bericht staat is het geen storing bij Ziggo, andere kunnen er wel op bij hun thuis die ook Ziggo hebben. En heb ook al ziggo zelf gemaild, hun weten ook niet wat het is.

:confused: Snap ik niet hoezo Help-Desk niet helpen kan ....:(

Enigste wat ik je zelf ook nog voorstellen kan dat je bij internet-opties zo probeert instellen en nadat, ... weer browser HER-starten ....:(
wsnqc6.jpg
2lkbk35.jpg

Heb je mijn voorstellen in #8 al geprobeerd, daar zeg je niets van. Veilige modus, netwerkondersteuning enz enz. En als dat niet lukt het voorstel van @ ROYONIKS. Helpsdesk ziggo. :rolleyes:

Je zou haast gaan denken dat iemand met je PC geknoeid heeft. Ga eens naar C:\Windows\System32\drivers\etc in windows verkenner en open daar het hosts bestand (met notepad oid). Als daar die Joling site in staat moet je die regel verwijderen.

Laatst bewerkt:
@manamana, heb ik geprobeerd, lukt niet.

@ROYONIX lukt helaas ook niet, heb alles net aangevinkt wat moest, en nogsteeds kom ik er niet op

Oke we proberen wat anders, welke IE heb je IE 8, 9 of 10. Windows vista, XP, of windows 7. Alle andere sites werken wel gewoon neem ik aan. Heb je al gescand op virussen, Bijvoorbeeld met MBAM. Hoelang werkt het al niet. Systeemherstel geprobeerd.

Laatst bewerkt:
IE 9, en windows 7 en GerardJoling.nl is het enigste website die het inderdaad niet doet.

Heb je al naar het hosts bestand gekeken? (zie mijn post hierboven).

Dan stel ik voor om IE 10 te downloaden. je kunt altijd terug. Nooit geschoten is altijd mis. Ik zelf heb ook windows 7 met IE 10. Werkt perfect. Nu ben ik eens benieuwd.Dan is in ieder geval je IE weer in orde. Laat maar weer weten he. Klik hier en ga ermee aan de slag. En even kijken naar @ Naarling zijn oplossing. En mijn oplossingen, systeemherstel enz enz., want dat gaf je niet aan of je dat hebt gedaan. Heb je nog iets gedaan met die browser van Chrome eraf gooien.

Laatst bewerkt:
@manamana Ja, ik heb inderdaad chrome eral afgegooid en weer opnieuw geinstalleerd, ook heb ik systeemherstel gedaan ook dat hielp niet. Nu ga ik IE 10 downloaden

@Naarling hoe doe ik dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan