Website verwijst direct door naar Google

Status
Niet open voor verdere reacties.
:( Naarling is nu OFFline zie ik ..:( ....... en zal ik je proberen uitleggen wat hij bedoel ..:D
--------------------------
KLIK op die voolgorde :
1.)- C:\Schijf
2.)- Windows
3.)- System 32
4.)- Map drivers
5.)- Map etc
6.)- In map etc is bestand hosts open je die met Kladblok ! en kijk maar of je wat of iets van Gerard Joling site ziet ?
wis maar dit en bevestig je met OK of JA ......

Laatst bewerkt:
als je het hosts bestand niet ziet moet je het weergeven van verborgen bestanden even aan zetten.

:confused: Wat je bedoel ? met .... staat niet in de map ? ....hosts bestand ? of je bedoel op hosts bestand niets van Jolling te vinden is ???
---------------
:o Sorry Naarling ...wist niet dat jij ook aan het schrijven was ...:confused:

Laatst bewerkt:
Hm, staat het IP adres 85.214.228.203 er in? Zo niet, dan kan het niet aan dat bestand liggen.

Kan iemand mij nog verder helpen eventueel? Want het is mij namelijk nog steeds niet duidelijk wat hier nou de oorzaak van is.

Ik kan het haast niet geloven. Want al de aangedragen oplossingen werken niet. Wereld vreemd. Ik ga er nog eens over nadenken. :evil:

Je had zeer zeker goede, en zeker 100 % adequate oplossingen gekregen welke kunnen ze wel helpen, toch blijf je herhalen dat niet helpt ?? tjonge dat is zeer onwaarschijnlijk onmogelijk en niet te geloven
ALS maar zo wel zoals jij zei is, dan is laatste te' overwogen oplossing voor je toch eens windows her-installeren proberen..

Laatst bewerkt:
Nee zeker niet daar twijfelen we niet aan he. :d We zijn er om elkaar te helpen. Maar soms is iets onmogelijk. En inderdaad dan een nieuwe install overwegen, zoals ROYONIX voorstelt om te doen.

Ik denk zelf dat het aan mijn IP ligt, het kan zijn bijvoorbeeld dat ik de Cookies niet heb geaccepteerd van die website, en als ik dat niet heb gedaan, en al mijn cookies verwijder, dan kan ik er toch weer op? Of zijn er andere kleine dingen die ik misschien perongeluk aangeklikt zou kunnen hebben?

Dit kun je nog overwegen om het allemaal wat makkelijker te maken. Bij de Internetopties, tabblad Algemeen, knop Tabbladen kun je de instellingen voor het browsen met tabbladen naar eigen smaak aanpassen. Activeer de optie Waarschuwen als meerdere tabbladen worden gesloten, anders kan het wel eens gebeuren dat onbedoeld alle openstaande tabbladen met één klik op de knop Sluiten zonder waarschuwing worden afgesloten. Wordt een zoekmachine als startpagina gebruikt en wil je dat deze op elk nieuw geopend tabblad wordt getoond, wijzig het antwoord bij de optie Het volgende openen als er een nieuw tabblad wordt geopend dan in je eerste startpagina. Schrijf even op wat je aanvinkt en kijk het eens een paar dagen aan dan kun je altijd terug.

tabbladen instellen.JPG

Het werkt nu niet!! wat is er dan aan de hand.? Het zou toch moeten werken, dus is er iets anders aan de hand. Computer opnieuw opgestart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan