Website Volkskrant

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arthur de Smet

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2001
Berichten
918
Hallo,

Ik bekijk regelmatig de website van de Volkskrant maar deze is bij mij eigenlijk altijd belachelijk traag. Hebben jullie daar ook last van? De voorpagina laadt vaak niet in een keer volledig. Meestal krijg je wel snel iets te zien, maar allerlei items laden pas na een minuut of zo. Een nog groter probleem is het om vanaf de voorpagina links te volgen. Hier duurt het vaak wel een minuut voor ik sowieso wat te zien krijg. Ik heb een snelle ADSL-verbinding en geen structurele problemen met andere websites.

Voor wie eens wil testen: http://www.volkskrant.nl/
 
Wat snelheid betreft heb ik nooit problemen met die site.
Wel met het automatisch inloggen. Alle cookies zijn opgeslagen en toch kom ik elke keer weer in dat inlogscherm.:(

Guus.
 
Dat is vreemd. Waarom is de site bij mij dan zo traag. Ik heb alles al geprobeerd, inclusief uitzetten firewall in router en zonealarm, antivirus, etc.

Ook vreemd is dat ik jouw inlogprobleem juist helemaal niet heb. Weet je zeker dat het cookie niet wordt verwijderd in een Adaware scan of iets dergelijks?
 
Geplaatst door Arthur de Smet
Weet je zeker dat het cookie niet wordt verwijderd in een Adaware scan of iets dergelijks?
Ja, dat weet ik zeker. Ik heb ook in Spybot S & D en in CCleaner aangegeven dat dat cookie bewaard moet worden en hij staat ook in de map Cookies en in de map Temporary Internet Files.
En toch krijg ik steeds dat inlogscherm, waar ik elke keer weer aanvink dat mijn wachtwoord onthouden moet worden.:(:confused:

Guus.
 
Net even gekeken, gaat lekker snel twee drie seconden denk ik zo.
Inloggen heb ik niet gedaan.
windows xp met sp2
 
Hallo,

Het probleem is met IE niet opgelost, maar ik ben overgestapt op Firefox en die browser heeft veel minder moeite met de Volkskrant-site. Een enkele keer is er wel iets vertraging, maar veel minder dan onder IE. Maar meestal laden de website en de links die ik aanklik op de voorpagina in een flits.

Hoewel het oorspronkelijke probleem niet is opgelost, zal ik hem toch maar de status opgelost geven.

Bedankt voor het meedenken,

Arthur
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan