website voor jezelf aanpassen

• Onderwerp starter Onderwerp starter kaico
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kaico

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2006
is er een manier om, met een script, de site voor jezelf aan te passen (en dus ook te saven (voor jezelf)) (mag ook anders dan javascript zijn ;)):cool::o

Wat bedoel je precies?
Om welke site gaat het, wat wil je aanpassen?

Graag iets duidelijker..

Gr,

een script voor mijn eigen site (die ik moet maken voor informatiekunde)

Oke, maar wat heb je/wat wil je ervan maken?

"Aanpassen" is redelijk vaag

dat je er zelf tekst neer kunt zetten (eventueel nog filmpjes en afbeeldingen als dit kan):D

Nogmaals, wat heb je nu al? Heb je al een draaiende site, zo ja, graag een url.

Als je dit nog niet hebt kun je kijken naar wordpress.com (kun je eigen blog aanmaken) of iets vergelijkbaars. Zoek op google naar "free blog" oid, even aanmelden en je hebt ej eigen site binnen een paar minuten online.

Ik heb nog geen eigen site, maar ik zou graag willen dat mensen "mijn" site dan kunnen aanpassen voor hunzelf, dus ik wil geen blog ofzo. Dus dat jíj mijn site kunt aanpassen voor jezelf, maar niet voor mij of voor iemand anders.

Tja, dat ligt lastiger.

Zal een combinatie van php en mysql worden, waarbij iedereen gebruiker kan worden en alleen haar eigen berichten kan zien.
Zoek op internet maar eens op: php mysql tutorials, wanneer je dat leert begrijpen kun je verder komen. Kost wel veel tijd. En je hebt een server nodig (hosting kun je al voor paar euro per maand krijgen).

Staat in ieder geval in de verkeerde topic.

ok, kwist niet erg goed in welk topic het moest :o... maar als het geld gaat kosten, hoeft het niet ;):o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan