website vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Ik heb voor iemand een site gemaakt in html die op het net staat. De vraag is nu kan die persoon via zijn computer wijzigingen aanbrengen aan deze site.
We hebben dezelfde int provider en de ftp is op zijn PC.
Welk program moet ik instal op zijn PC dat hij BV tekst of een foto kan veranderen.
Die site is gemaakt met een web pro editioneen program die de site upload in html.
Die persoon zit zonder editor welk program kan ik eventueel downloaden bij hem zodanig het mogelijk is om dus die wijzigingen te doen.
DAnk

frontpage (zit in elke office (behalve office xp)) is goed voor beginners vind ik

Macromedia Dreamweaver MX
http://www.macromedia.com

Crack www.disney.com

[mod]
Uit de huisregels.
Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
[/mod]

daarmee kun je letterlijk ALLES doen

Laatst bewerkt door een moderator:
Met het password, inlognaam en een ftp client kun je vanaf iedere comp
een website uploaden of aanpassen.
Echter..
in dit geval niet.

WebPro is geen normale editor, en kan alleen eigen bestanden openen en aanpassen.
WebPro werkt met een eigen javascript en maakt gebruik van styles.
Door unieke ID nummers wordt de positie op de pagina verkregen.
Aanpassen met een andere editor van de door WebPro gegenereerde codes is een heidens karwei.

Een vlotte en niet moeilijke editor is EZPad.
Uitleg op http://vazed.vinden.nl

:cool:

ok Peter Vazed

Bedankt,

Die persoon bezit dus de site in zijn FTP, is er een mogelijkheid of als ik goed begrijp hij kan niks veranderen aan zijn site.
De enige oplossing is dat hij ook WEB pro editie moet bezitten op zijn PC ?

MacroMedia dreamweaver heeft een trail

Hier te downloaden:

Dreamweaver

Laatst bewerkt door een moderator:
Re: ok Peter Vazed

Geplaatst door ericvanbelgie
Bedankt,

Die persoon bezit dus de site in zijn FTP, is er een mogelijkheid of als ik goed begrijp hij kan niks veranderen aan zijn site.
De enige oplossing is dat hij ook WEB pro editie moet bezitten op zijn PC ?

Nou.......... in feite wel, doch......
of het werkt is maar de vraag.
Zelf heb ik ook met WebPro gemaakte files gehad, die NIET met WebPro te openen waren, dus niet te bewerken.

WebPro is een wysiwyg editor, en heeft diverse hulpfiles om alles uit te voeren.
Is er een hulpfile die iets niet snapt, kom je dus niet verder.

Bij een normale html editor heb je geen, of weinig hulpfiles en werk je direct in de code.

Geplaatst door Jappie-zland

Bij 1st Page kan je wel alle codes opzoeke maar niet echt hulpfiles

Met "hulpfiles" bedoel ik files waarvan het programma zelf gebruik maakt voor de werking van het programma.
Dus geen "help" files.

"Hulpfiles" in gewone html editors zijn niet nodig voor de werking van het programma, maar bieden hulp om een tabel bijvoorbeeld vlot op te zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan