Website/Webserver voor schoolwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Geertje123

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2012
Hallo allemaal,

Ik moet voor school aan de slag met html, css en php. Ik werk nu nog gewoon met een html bestand op de computer en open die in de browser om te testen,
maar ik wil uiteindelijk de dingen die ik heb gemaakt kunnen laten zien aan vrienden en/of familie.
Hiervoor wil ik een website/webserver krijgen met een domeinnaam naar keuze (dus geen ip of iets als freewebs.aids.com).
Ik wil hiervoor gewoon betalen, maar aangezien er toch weinig verkeer over de website komt hoeft het niet veel te zijn.

Wat raden jullie mij aan? Welke host zal ik nemen, en hoe ga ik aan de slag hiermee?
Bedankt voor het lezen van dit bericht. :)

Met vriendelijke groet,
Geert

Je moet gewoon zoeken op free webhosting en je kan een gratis .tk domain krijgen als je het gratis wil doen :)

Je moet gewoon zoeken op free webhosting en je kan een gratis .tk domain krijgen als je het gratis wil doen :)

He, bedankt voor het advies, maar dit is helaas niet echt wat ik bedoelde. Zoals ik eerder al zei wil ik graag een eigen normale domeinnaam, zoals 'www.websitenaam.nl' waar ik dan mijn html scriptjes op kan zetten.
Er is alleen zó veel keuze op internet qua hosts. En ik wil niet onnodige paketten kopen of afgezet worden.

Zelf geen ervaring mee, maar volgens mij is versio wel een goede hosts. Hoor er in iedergeval genoeg positieve verhalen over van mede-programmeurs
http://versio.nl

Succes!

Versio is nou net een host waar ik gen goede verhalen over hoor, zoals deze

Zelf ben ik wel te spreken over Antagonist en PC Extreme. Maar welke je ook kiest, meer dan 3 euro per maand hoeft het niet te kosten.

Ik zou strato pakken...

Ik moet zeggen, dat ik al mijn klanten via strato laat lopen
dit werkt perfect, hebben een gratis telefonische klantenservice
en je website wordt eerder geactiveerd, dan dat je betaling binnen is.....

http://strato.nl

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan