website weergave

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maussie

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2007
Beste mensen, ik heb voor het eerst een web-site gemaakt. Met dreamweaver 8. Als ik hem bekijk in Safari werkt alles geweldig. Nu heb ik hem bekeken in Firefox en in Internet Explorer, en daar werkt het niet goed. Links werken niet, of de nieuwe pagina beslaat het hele beeld i.p.v. het info-frame, hoe kan ik dit goed krijgen? Ik heb weinig verstand van computers en computertaal!
:(Maussie

Je zult hem even moeten posten zodat wij kunnen zeggen wat er scheelt. :)

weergave website

Hallo James 007, ik ben echt heel nieuw in computerland. Ik weet niet hoe ik mijn website moet "posten", vertel het mij a.u.b.
Maussie

Hoi Maussie,

Staat je website online, geef dan de link naar de website.
Staat de website op jouw computer, pak het dan even in als .ZIP bestand en upload het hier als het bestand niet groter is dan 100 KB. Is het wel groter upload het dan elders (yourfilehost (http://yourfilehost.com/) bijvoorbeeld).

Heb je meer hulp nodig, meld dit dan :).

Of je plaatst de bron hier even tussen
HTML:
...
, dan krijgen wij het zo te zien (maar dan met jouw inhoud)
HTML:
<html>
<head>
 <title>Pagina</title>
</head>
<body>
...
</body>
</html>

Ik kan mijn site niet uploaden naar yourfilehost omdat mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet geaccepteerd worden, ik heb een zip bestand gemaakt maar dat is als ik de fotos verwijder nog 428 KB, te groot dus om mee te sturen.Ik kan het wel in gedeelten opsturen als je dat acceptabel vindt. Groetjes Maussie

Ik kan mijn site niet uploaden naar yourfilehost omdat mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet geaccepteerd worden

Dan maak je toch even een nieuw account aan :)?

Het is dus inderdaad niet de bedoeling dat je met je helpmij-gegevens inlogt, moest je dat geprobeerd hebben.

Hallo James 007, ik heb naar "je collega" geluisterd en een nieuwe account aangemaakt en mijn site als zip naar jullie ge-upload. Ik hoop dat het gelukt is, groeten Maussie

Nee m'n beste,

Yourfilehost.com is geen onderdeel van helpmij. Wij kunnen niets zien van wat er op die site staat. Als je je bestand daar geüploaded hebt, ontvang je een linkje. Met dat linkje kun je je bestand weer downloaden. Die link moet je hier gewoon vermelden.

In de regel waar je je frames definieert moet je de id= vervangen door name=.

handhtml_frame.gif

http://www.handleidinghtml.nl/html/frames/frames05.html

Dank, dank, dank.

Beste Salvi,
Ik ben blij dat je de oplossing gevonden hebt. Ik ga ermee aan de slag.
Groeten Marijke Maussie

Beste Salvi, het is gelukt! Mijn site heb ik bekeken in Firefox en alles werkt prima. Nogmaals dank, het was mij alleen nooit gelukt.
Maussie

Beste Salvi,
Op een dag ga ik dat ook nog leren, ik ga de hint in ieder geval ook bewaren. Dit is mijn eerste site en ik denk dat ik daar lang plezier van ga hebben.
Groetjes, Maussie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan