website werkt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ikoster

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2009
hoi,
ik weet dat niet de goede catogorie is om mijn probleem onder te plaatsen maar,
er is geen andere.
ik heb een website gemaakt door gebruik te maken van de gratis php host:
http://www.atbhost.net
maar sinds een week kan ik mij site niet meer zien en atbhost is bij mij down!
ik wou graag weten:
als jullie naar dit adderes gaan of jullie wel de site kunnen zien want,
ik krijg van mijn website nog steed signalen dat hij nog actief is!
dit is de url van mijn website bij mij geeft hij
"De webpagina kan niet worden weergegeven"
http://ikoster.nl
dank u:thumb:

waarom dan niet bij mij!:mad:
:confused: ik wordt hier gek van......

welke browser gebruik je en welk besturingsysteem?

nee... kijk maar..
ik zit hier echt mee want ik kan hem niet bewerken en niks doen.
probleem1.png

Ik begrijp dat je wel normaal toegang hebt tot andere sites, dus het zal geen los kabeltje of modem-toestand zijn.
Heb je van IE al eens alles uit de cache schoongemaakt? Menu Extra > Internetopties... > in venster bij Browsegeschiedenis... > Verwijderen > Tijdelijke Internetbestanden > Verwijderen, enz.

ja ik heb wel toegang tot het internet.
google hotmail en andere sites doen het gewoon,
tevens heb ik ook al internet explorer opgeruimt( nwas een van mijn eerste acties)
maar zonder resultaat.

dit is echt vervelend...:(

Heb je ook een andere browser dan IE geprobeerd? Het kan natuurlijk ook aan een firewall o.i.d. liggen.

ik heb firefox op een andere computer binnen ons netwerk gestest zonder resultaat:(

Aha, netwerk:
  • Kunnen het de (beveiligings-)instellingen van het netwerk zijn, waardoor de site niet binnenkomt? - Denk eigenlijk van niet, dan zou je waarschijnlijk ook last hebben bij andere sites.
Nog wat vraagjes:
  • Kan je wel binnenkomen via een ftp-programma als FileZilla Client? - Dat zou altijd moeten werken.
  • Welke html-editor gebruik je om de site te bouwen (ziet er uit als Dreamweaver), en kan de interne server daarvan of de preview-functie daarvan de zaak misschien blokkeren?
Ik heb zo'n blauw vermoeden dat het wel eens DW kan zijn: is het mogelijk die tijdelijk buiten werking te stellen en te kijken of je er dan wel op kunt komen?

Met vriendelijke groet,
CSShunter

mischien kan het de (beveiligings-)instellingen van mijn netwerk zijn, waardoor de site niet binnenkomt dit vind ik tot op heden de beste tip.

Nog wat vraagjes beantwoord:

Kan je wel binnenkomen via een ftp-programma als FileZilla Client? - Dat zou altijd moeten werken.
nee, ik krijg de volgende melding:
" Kan geen verbinding met de server maken"

Welke html-editor gebruik je om de site te bouwen (ziet er uit als Dreamweaver),
nee, ik gebruik geen dreamweaver alles zelf geschreven.
in het programma html-kit.
er zit een preview functie op maar die werkt niet met php,
waar ik veel gebruik van maak.:thumb:

ik snap er zelf ook echt niks meer van.
ik heb al een aantal emails naar de admins van de host gestuurd.
ik denk dat er daar iets fout is gegaan en dat mijn ip geblokt is ofso....:(

m.v.g
ian koster

Hoi Ian,
ik gebruik geen dreamweaver alles zelf geschreven.
in het programma html-kit.
Dat is het betere werk! :thumb:

In probeer nog wat dingetjes af te strepen ...

Misschien kan je nog iets testen.
Als je iemand kent die een andere site heeft, kan die dan wel vanaf jouw netwerk via FileZilla op zijn/haar site komen?
Als dat niet zo is, dan zit de knoop waarschijnlijk tussen jouw werkstation en de "uitgaande post" van het netwerk > dat gaat dan richting netwerk-instellingen.
Heb je trouwens al kontakt met de netwerk-beheerder, en wat zegt die ervan?

Als je via het netwerk wel op een andere site kunt inloggen, zal het eerder een blokkade bij binnenkomst op de host-server zijn. Benieuwd naar wat de mailtjes naar de host opleveren!

En nog even terug naar af:
sinds een week kan ik mij site niet meer zien en atbhost is bij mij down!
Was er, inmiddels ruim een week geleden ;), iets bijzonders gebeurd op jouw pc of in het netwerk-systeem? Een crash van het netwerk met backup-herstel of zoiets? Andere router in gebruik genomen (evt. port-forwarding probleem)? Of net een heel ander programma geïnstalleerd, en daarna niet meer aan de praat? Van dat soort dingen.

Intussen is in ieder geval wel de gewone www.atbhost.net in de lucht.
Kan je in je cPanel Login komen (en is daar misschien iets aan de hand? Staat de "IP Deny Manager" goed? enz.)? (www.atbhost.net/contact-us/cpanel-login.html)
Zo nee, dan kan de nattigheid in je username-wachtwoord combi zitten. Doen ze daar bv. aan "3x verkeerd inloggen = IP blokkeren"? - De mailtjes zouden opheldering moeten geven.
En al eens het atbhost-forum geprobeerd?

Meer weet ik niet te verzinnen.
Succes!
Met vriendelijke groet,
CSShunter

Het kan soms gebeuren dat een host je in de firewall zet. De host banned je dan van haar server. Dit kan soms gebeuren wanneer je vaak in je FTP client het verkeerde wachtwoord hebt ingetypt.

Hiervoor zul je i.i.g de host moeten benaderen.
Mvg, Timmmy

goede website maker

het kan zijn doordat je nog niet hebt geactiveerd maar als je het moeilijk vind www.webklik.nl is simpel met html gratis simpel en je krijgt formulieren gastenboek fotoalbum helemaal gratis en gratis 25 mb opslag:thumb::thumb::thumb::thumb:

Hoi verveelfun,
het kan zijn doordat je nog niet hebt geactiveerd ...
Nee, dat kan het niet zijn. Hierboven staat te lezen (gelezen? :eek:) dat de site het gewoon bij iedereen doet (kijk maar: www.ikoster.nl), behalve vanuit het netwerk van Ikoster zelf.
Je suggestie om dan maar van host te wisselen (met de nodige rompslomp daarvan!) is een paardenmiddel, dat alleen zou werken als het aan de provider lag. Maar dat is nog helemaal niet zeker. Zoals ook hierboven staat, is er namelijk een redelijke kans dat het aan de netwerk-instellingen ligt, dan helpt het wisselen van provider niet.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

... ik word er moe van...

heey,
tot op heden heb ik nog geen reactie gehad van mijn host...
ik heb een treat op hun forum neergezet, meerdere e-mail gestuurd en ze benaderd op facebook. ik ben echt ten einde raad en ik denk dat ik een andere server moet gaan zoeken...
zijn er echt geen andere tips?

m.v.g ian koster

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan