Website wordt geblokkeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Bij een site wordt de website op een bepaald onderdeel geblokkeerd. Deze wil ik uitzetten, want hij is niet onveilig maar kan hem niet downloaden. Hoe kan ik deze blokkade uitschakelen definitief?

Praat je over een pop-up blokkering? Of praat je over een probleem door een instelling van je firewall?

Met andere woorden: Wat zie je niet of wat voor melding krijg je?

De Active X. Een bepaald bestand kan ie niet downloaden, waardoor een gedeelte niet wordt getoond. Nu kun je normaal gesproken op de balk drukken voor toestemming, maar dat kan ik dit geval niet.

En wat heb je inmiddels zelf uitgeprobeerd?

Instellingen besturingssysteem beveiliging (Internet opties - beveiliging) lager gezet?

Internet security, firewall enz uitgezet?

En op andere PC doet dit activeX van deze website het wel gewoon?

Het uitzetten van de Firewall helpt niet. Evenals de beveiliging (cookies) uiterst laag zetten heeft geen resultaat. Op mijn werk heb ik er geen last van. Iets zit kennelijk sterk beveiligd bij de X-active opties.

De exacte melding van het bericht (balk) is:

Internet Explorer heeft deze website geblokkeerd voor het onveilig uitvoeren van Active X-besturingselement. Hierdoor wordt de pagina mogelijk niet juist weergegeven.

Deze melding wil ik voor deze website uitschakelen.

Help

Is er nu echt niemand die weet hoe ik dit probleem kan aanpakken. Heb alles al doorlopen ook met een andere pc. De Active X-elementen zijn daar hetzelfde toch pakt ie m niet met mijn eigen pc. Kan de invoeging niet downloaden want daar vraag ie ook niet naar. Als ik erop ga staan gebeurt er niks........:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan