Website wordt niet goed weegegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ferrygoed

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2013
Berichten
5
Beste lezer,

Sinds een week of twee wordt een website (www.flabber.nl) niet goed meer weergegeven. Bijlage 1.jpg

Dit probleem heb ik alleen bij deze website maar zowel bij IE versie 11.0.9 als Chrome versie 35.0.1916.153 m.
Voorheen werd de website wel goed weergegeven. Sindsdien heb ik geen nieuwe virusscanners of firewalls geïnstalleerd.
Ik werk met windows 7 en gebruik de windows firewall, Microsoft security essentials en ad-aware antivirus (allen up to date).
Heb al geprobeerd de website te laden in compatibiliteitsweergave, mijn flashplayer te updaten en in het msconfig menu al mijn service uit te schakelen.
Ik denk niet dat het aan mijn netwerk/router ligt want via de laptop van mijn werk wordt de website wel goed weergegeven.

Ferry,
 
Dat is een typisch gebrek aan de stylesheet. Volgens mij laat deze website de style met js? staat je javascript aan?
 
Het kan zijn dat één of andere add-on in chrome dit veroorzaakt.
Ga naar je URL balkje en type dit in: "chrome://extensions/" zet alle extensions uit en herstart je chrome browser.
Als je nu naar http://flabber.nl gaat zou de weergave goed moeten zijn.
 
Bedankt voor de snelle reacties.

In beide browsers staat javascript aan.

Ik heb alle extensions in chrome uitgezet maar de website wordt nog steeds niet goed weergegeven.
 
Misschien zit hoogcontrast in de weg. Doe eens de volgende toetsen tegelijk indrukken, CTRL+Linker ALT+PRTSCR(Printscreen). In de popup die je dan krijgt kun je aan de vraag zien of deze vraag om hoog contrast uit te zetten. Is dat zo, dan stond deze aan. Kijk daarna de website nog eens.
 
@crash: Als ik CTRL+Linker ALT+PRTSCR(Printscreen) in druk gebeurd er niet.

@jordy19: Als ik op die link klik wordt in het venter alleen maar tekst weergegeven

@ginojo: Als ik links 1,2,4 aanklik wordt er in een nieuw venster alleen maar tekst weergegeven.
Link 2 is geblokeerd door het land waar ik momenteel ben.
 
Ferrygoed zei:
Link 2 is geblokeerd door het land waar ik momenteel ben.
Ah, het style-sheet bestandje wordt geblokeerd daarom kan je browser de website layout niet laden.
 
Opgelost, op de laptop van mijn werk gebruik ik normaal internet via de VPN en heb ik geen probleem.
Heb even snel gekeken of de website het wel deed als ik de VPN uitschakelde en kreeg de zelfde weergave als op mijn privé laptop.

Heel erg bedankt voor jullie hulp.
 
@crash: Als ik CTRL+Linker ALT+PRTSCR(Printscreen) in druk gebeurd er niet.
Dan is de "hotkey" voor hoog contrast bij jou uitgeschakeld. Via configuratiescherm kun je er ook komen, maar hoeft gelukkig niet meer. :)
 
Beste,

Kun je even beschrijven welke webbrowsers je allemaal nog meer hebt. Heb je dit ook met Mozilla Firefox?
 
Download of Update
51a72c6334c99-ccleaner16.png
Ccleaner


Start CCleaner op.

  • Voer Ccleaner uit en klik in de linkse kolom op Opties
  • Selecteer het tabblad Geavanceerd
  • Haal het vinkje weg voor Verwijder alleen bestanden in Windows Temp-systeemmap die ouder zijn dan 24 uur
  • Haal het vinkje weg voor Verwijder alleen bestanden in de prullenbak die ouder zijn dan 24 uur
  • Selecteer het tabblad Instellingen
  • Haal het vinkje weg bij "Computer automatisch schoonmaken...."
  • Klik in de linkse kolom op Cleaner.
  • Klik dan achtereenvolgens op Analyseer en Schoonmaken.
  • Klik vervolgens in de linkse kolom op Register
  • Klik op Scan naar problemen.
  • Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen en OK.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan