website wordt niet weergegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

huibsel

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2001
Hoi allemaal.

Ik heb met mebbuilder een website gemaakt voor iemand. Nu wil ik deze online zetten en heb het ook alleen ik krijg een foutmelding.
http-fout 403- verboden

dit zijn de gegevens
de website is op een eigen webspace van online geplaatst.
maar hij moet weergegeven worden op een andere site
www.arthurvantoombergen.nl

nu zie ik wel de site op het home gedeelte van online maar niet op de site waar ik hem wil hebben.
wat doe ik verkeerd

Kijk eens via een ftp naar de bestandrechten
Ik gok dat de rechten voor anonieme gebruikers op niks staat.

Als je een waarde kan invoeren gebruik dan 644

Je hebt een eigen webspace, bedoel je hiermee een gehuurde host of host je echt met een pc bij je thuis?

nee ze hebben een account bij online en daar hebben ze ook een extra webruimte, deze is dan terug te vinden op home.online/naamgebruiker etc

maar is het dan mogelijk om deze ruimte te gebruiken om door te linken naar het uiteindelijke domein

ik krijg nu alleen de website te zien op de home.online site

hmm raar.. dan worden gebruikers toch geblokkeerd vanaf daar..
Geen idee hoe het bij online werkt sorry..

Succes

... maar is het dan mogelijk om deze ruimte te gebruiken om door te linken naar het uiteindelijke domein?
ik krijg nu alleen de website te zien op de home.online site
Ik begrijp dat de home.online.nl/gebruikersnaam/index.html enz. website de echte website is: daar zit de webruimte, en staat de hele site op de server.
Van daaruit kan je dan niet doorlinken naar het domein arthurvantoombergen.nl, want daar staat niets op.

Het kan wel andersom: je kunt het domein arthurvantoombergen.nl automatisch laten doorschakelen naar de home.online.nl/gebruikersnaam/index.html enz. website.

Als ik even aanneem dat arthurvantoombergen.nl alleen de domeinnaam is (dus zonder webruimte), dan moet dat via de provider van arthurvantoombergen.nl geregeld worden (volgens sidn.nl is dat hier óók "Online Breedband B.V."). Meestal zit bij het nemen van een domeinnaam tegelijk het recht op doorschakeling naar één ander webadres. Dat moet dan wel geregeld worden via het abonnement op de domeinnaam.

Maar via een klik op arthurvantoombergen.nl kom je dan alleen op de homepage van de home.online.nl/gebruikersnaam/index.html enz. website. Zodra je in het menu daarvan op een link naar een andere pagina klikt, verdwijnt arthurvantoombergen.nl uit de adresbalk, en komt daar home.online.nl/gebruikersnaam/paginas/vervolgpagina1.html of iets dergelijks te staan (want daar zit die pagina).

Voorbeeld:
Met vriendelijke groet,
CSShunter

Laatst bewerkt:
Krijg ik maar de halve papieren mee, schiet ook lekker op. Na een telefoontje naar de provider, waren we snel op de goede weg en de site is inmiddels in de lucht
dank jullie wel voor jullie support

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan