Website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superspinnie

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
kijk ff wat je er van vin..........

P.S. kben nog geen prof. houd daar ff rekening mee:D :thumb:

Groetjes vincent

Ziet er opzich best aardig uit, maar die grote hoeveelheid zwart vind ik niet mooi. Als je dit zou vervangen door een zachte kleur of wit zou het een stuk mooier zijn. Ook is dat frame naar mijn mening te klein.

Laatst bewerkt:
Bedankt megabit voor de goede reactie

Heb je ook een favo kleur die mooi bij dat stuk geel past??? kben daar namelijk heel slecht in!!!!:confused: :thumb:

Paar puntjes:

Bij de gele knoppen is een witte achtergrond, waarom niet hetzelfde als de achtergrond van de pagina?

Volgens mij is dat al eens vaker gezegd, maar vind het zo donker met dat zwart als achtergrond.
[edit] ik zie dat net megabit hier al iets over heeft gezegt [/edit]

De indeling van je site is in ieder geval wel overzichtelijk :) en veel succes met je site

dank je disturbed:thumb:

Die knoppen zijn standaart met een witte achtergrond weet je ook hoe ik die geel krijg??(net zoals de achtergrond??) ik werk met frontpage 2004:thumb:

Bedankt, Vincent:thumb:

Nee dat weet ik zo niet, mijn knoppen die ik gebruik op mijn site heb ik via dreamweaver erin gezet, hier kan ik de achtergrond kleur wel aangeven.

Maar nog 1 puntje, waarom hebben je pagina's allemaal als titel: nieuwe pagina 1 ?

Ik zou dat geel 1 tintje feller maken en dat middelse frame achtergrond wit borders zwart en dan de achterkleur van de titels van de tabellen bijvoorbeeld licht blauw of licht groen. Zoiets bijvoorbeeld. En trouwens nog veel succes. :thumb:

Ik mis eigenlijk een introductiepagina. Wie zijn jullie, waar zitten jullie, doen jullie drive-in's, kan je de disco ook boeken, zo ja, wat kost dat dan enz. Nu is het eigenlijk alleen voor insiders duidelijk wat jullie doen.
Gr. Erik.

Een paar puntjes ter verbetering:
- Een logo. Ik zie geen mooi logo bovenaan ?
- Die witte achtergrondkleur bij die plaatjes. Met photoshop / paint shop pro / paint kun je de plaatjes openen, bewerken & opslaan.
- Een knalzwarte achtergrondkleur met een lichte gele kleur eromheen...gaat niet samen
- Het lettertype: times new roman...veranderen in arial of verdana of zo ;)
- De titel van de pagina is 'Nieuwe pagina 1'...

Goeie dingen:
- Het effectje met die plaatjes zou slecht zijn als de plaatjes langzaam laadden, maar de plaatjes laden goed snel, waardoor het menu er goed uitziet :)
- Die idols audities zijn leuk :p

succes

Bedankt voor de reacties........:thumb:

ff, megabit, wat zijn in vredes naam borders:confused: :confused:

haha maar die kleuren vind ik wel een goed idee!!! kzal ff wat proberen....
:thumb: :thumb: :thumb:

Ga zo door met de reacties:thumb: :thumb:

Bedankt, Vincent

Geplaatst door Superspinnie
ff, megabit, wat zijn in vredes naam borders:confused: :confused:
ben niet megabit, maar ik weet wel wat borders zijn....
border zijn lijntjes :)
lijntjes om / tussen objecten, zoals de lijn tussen frames, of de lijn om de textarea wanneer je op helpmij een bericht post....de lijn om de smilies naast de textarea wanneer je een bericht post...allemaal borders...deze zijn in te stellen, wat megabit graag wil ;)

Bedankt JP

Ik heb de site ff de kleuren gegeven die megabit mooier leken.

Wat vinden jullie hiervan??:thumb:

hier
en als ie het weer nie doet:mad:

deze

Bedankt:thumb: vincent

Geplaatst door JPeetje
Een paar puntjes ter verbetering:
- Een logo. Ik zie geen mooi logo bovenaan ?

Kweet het ik weet het....
we willen ook graag een logo maar hoe komen we eraan??? Ik ben ook helemaal niet goed in dat soort dingen:D

Wie weet iets simpels om aan een logo te komen een progammatje ofzoiets...??

Bedankt Vincent:thumb:

Wat vinden jullie van dit LOGO:

Groetjes vincent
:thumb:

Bijlagen

• logo1.jpg
    logo1.jpg
    6,8 KB · Weergaven: 25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan