website

Status
Niet open voor verdere reacties.

gmscholt

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2003
Berichten
277
Ik heb een Website daar staan foto's op om te bekijken daar wil ik graag een slide show van maken wie weet hoe dat moet of waar ik dat kan vinden hoe het moet

Ger
 
Als je een goed (en vooral gratis) programma wil leren kennen hiervoor, kijk eens naar JAlbum .
Ik heb er veel plezier van gehad!
 
Hey frankgbosman,
k'heb JAlbum nu pas ook draaien en alles ziet er leuk uit en zeer bruikbaar voor een Web maar ik moet toch passen want als ik mijn fotos zelf op't Web zet in FP2000 zijn deze opmerkelijk kwalitatiever dan via JAlbum,daar zijn mijn foto's noch analoog,noch de digitale scherp,allemaal onduidelijk en dat valt wel erg tegen van wat anders een heel cool proggie zou zijn,of heb ik wat verkeerd gedaan misschien
:(
 
Hallo frankgbosman,
Nee ik kan je helaas geen URL geven waar een album op staat,ik heb het gewoon op de Pc geprobeerd,instellingen,look etc...aangepast,allemaal zeer tof uiterlijk totdat ik op de thumbs ging klikken en al m'n goede foto's er zeer slecht uitkwamen,waren bij U de pic's in het album wel in dezelfde kwaliteit ?
Greetz
;)
 
Heb je bij het tabblad 'geavanceerd' aangevinkt 'high qualilty thumbnails', en/of ingesteld dat je foto's een kwaliteit van 100% moeten hebben?
 
Frank,
Ik had idd. iets over het hoofd gezien,nu is alles i.o en werkt prima
Bedankt....
:thumb:
 
Graag gedaan!

Vergeet je niet de status van je vraag 'opgelost' te maken als je tevreden ben over de antwoorden die je van mij en anderen heb gekregen? Zo hebben andere gebruikers er in de toekomst ook meer aan.
 
Sorry Frank,dit topic werdt niet door mij gestart doch door "gmscholt".
Ik kan de status niet veranderen !
Greetz:cool:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan