website

• Onderwerp starter Onderwerp starter apke
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

apke

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2001
hallo daar ik wil een simpele site maken alleen om [voor mij zelf ]wat te kunnen opslaan zo dat ik dat bij een ander weer kan gebruiken.
maar is er ook software in het nederlands want in het engels word het bij mij hele maal niets

als je alleen dingen wilt opslaan is het makkelijk, je neemt een host*. Daar upload** je alle bestanden naar toe. En dan kan je ze bij een andere pc weer ophalen.

* Host
Een host is een soort hardeschijf online, vaak krijg je wel een aantal mb bij je provider. En er zijn genoeg gratis host. (www.mijnhomepage.nl, staat wel wat info)

** Uploaden
Uploaden is het tegenovergestelde van downloaden, met uploaden breng je iets naar het internet toe, dus bij jou is dat de bestanden.

En wil je de bestanden zien? Dan kan je gewoon bijvoorbeeld naar: www.jouwhost.nl dan krijg je een lijstje met alles wat in die map staat.

Tenzij je er een totaal plaatje van wilt maken zodat het er ook wat mooier uitziet, kan je denk ik het best PHP gebruiken. Dan kan je de map makkelijk uitlezen + uploaden via de website ipv via.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan