websitecomposer

Status
Niet open voor verdere reacties.

indigo333

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2008
hallo,ik zit momenteel bij one.com met mijn website, ik ondervind echter steeds meer problemen met deze server.
steeds vaker is mijn website offline, en/of kan ik hem niet bewerken.
ik heb deze gekozen vanwege de makkelijke composer, omdat ik niet in html kan werken.
is er een goed alternatief waar ik mijn website onder kan brengen waar ook een goede websitecomposer is?
die gehost word door goede mensen en die snel weten waar er een fout ligt?
ik hoor het graag.
het kost mij nml teveel negatieve publiciteit als mijn website niet toegankelijk is.
alvast bedankt
mijn website heet..strongtogether.nl

die one.com is geen goede webhost die had ik eerst ook tegenwoordig heb ik een gratis webhost ik raad je deze aan 1freehosting.com
dat is het beste hosting die der is echt verander de dns en zet de dns bij 1freehosting gtoetjes computerhelper

Ik heb geen suggesties voor een gratis hosting, maar wel een andere suggestie: betaalde hosting.

Als die website zo belangrijk voor je is en als er sprake kan zijn van negatieve publiciteit
(Ik denk dan bijna automatisch aan een commerciele site)
dan zou je toch wel gek zijn om je aan een gratis hosting over te geven.

Gratis bestaat niet echt, er is altijd een aspect waar op bezuinigd wordt en meestal is dat service.

Vroeger gebruikte ik als gratis hosting altijd:

FreeHostingNoAds

http://freehostingnoads.net/

Werkelijk echt nooit problemen mee gehad, je kan kijken of deze service aan je eisen voldoet.

----

Tegenwoordig gebruik ik altijd betaalde hosting bij:

Mijndomein

http://www.mijndomein.nl/

Echt een top hosting! Voor nog geen 3 tientjes per jaar zit je al online. Zonder downtimes of ander gedoe.

Laatst bewerkt:
mijn webruimte die ik bij one.com heb is ook niet gratis.ik vraag ook niet om een gratis site.
ik vraag om een betrouwbare site die een goede websitecomposer heeft.
en die gewoon in de lucht blijft en niet steeds problemen geeft zoals het afgelopen half jaar wel bij one.com is.
ik kan niet eens mijn site veranderen momenteel,en op vele computers is hij niet eens zichtbaar.
en als je vraagt aan de helpdesk wat er is weten ze het niet, en weten ook niet wanneer de zaak weer opgelost is.
DAAROM...... een andere ....fatsoenlijke niet in de steek latende webhoster

Nog even een reactie op m'n vorige post dan, Mijndomein beschikt trouwens ook over zo een webbuilder.

Misschien een overweging? Ik heb er zelf geen ervaring mee.

mijndomein.nl is niet echt goedkoop te noemen.
is er niemand die goede ervaringen kan delen?

Je kan altijd nog iemand goedkoop inhuren die voor je HTML wilt doen.

het is niet zo heel erg moeilijk en iedereen kan het eigenlijk leren als ze de tijd ervoor nemen ;)

MVG
~peanut

Met 50 euro per jaar ben je in ieder geval goedkoper uit dan iemand in te huren die het voor je gaat ontwerpen.

Tenzij het voor een langer termijn is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan