Websites bekend maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Hoe maak ik mijn websites bekend bij zoekmachines?? Ik heb er een paar bij Google aangemeld, maar er is totaal niks te vinden van die sites.
Iemand een idee?

goede structuur in je html, valid html gebruiken (xhtml) en stylesheets (css)
Maar omdat je frontpage gebruikt weet je niet veel van broncode's af dus gaat dat vrij lastig worden.

Niet met frames werken... duidelijke taal. Maar als je dat allemaal hebt durut het even voordat de 'google bot' langs komt... en die je site 'inleest' etc.

Dus wat je moet doen:
- Leer html en maak je website met kladblok ofzo (www.htmlhulp.com)
- Leer css (Klik)

dan ben je al een heel eind, maar dan ben je als nog niet verzekerd en of je er wel in komt te staan. En als je er in staat kom je toch ergens onderaan te staan omdat je site niet zo 'belangrijk' is voor google. Hoe vaker er naar je website wordt geklikt via google hoe hoger je google rank komt... maar dan moet je een goed bezochte website hebben.

Edit
Ik heb je website bekeken, maar het is niet echt een 'waardevolle' website voor google. Waarom zou iemand naar je website moeten komen? Er staat bijna geen tekst dus valt er ook niks te indexeren door google :eek:

Laatst bewerkt:
Ja daar heb je inderdaad gelijk in , op mijn site staan alleen maar plaatjes.. en op de andere sites die ik gemaakt heb staat wel iets meer.,maar dat is ook allemaal met frames en in frontpage gemaakt.
De enige die Google gelijk ziet is Lerosa mijn site met alleen maar plaatjes,,, dus het zou moeten kunnen, als je weinig inhoud op je site hebt.

alleen wanneer je lerosa in typt, en het gaat niet 1,2,3 met google.

Ja inderdaad dat is zo, maar kun je je nergens aanmelden met de url en omschrijving van een site?

ja bij google zelf... maar dat werkt niet meteen dat heeft tijd nodig volgens mij. Want mijn site stond er ook pas veel later dan dat ik hem er in had geschreven

Probeer toch met wat teksten te werken.

En veel laten linken. Als je vaak gelinkt wordt door andere sites neemt google je sneller, en hoger op.

Maar je kunt dan toch met meta-tags werken, die vindt google toch wel?

Geplaatst door Tarabass
Maar je kunt dan toch met meta-tags werken, die vindt google toch wel?

Google negeert (net zoals vrijwel elke zoekmachine tegenwoordig) meta-tags volledig.
Sterker nog: een pagina VOL met meta's zal eerder worden geweigerd vanwege faken.

Geplaatst door XP_PC

Google negeert (net zoals vrijwel elke zoekmachine tegenwoordig) meta-tags volledig.
Sterker nog: een pagina VOL met meta's zal eerder worden geweigerd vanwege faken.

Je hebt gelijk. Weer wat geleerd..
*wist ik niet

leesvoer

Je zou hier je site ook aan kunnen melden. Je moet dan wel goed omschrijven waar de site over gaat en onder welke categorie je de site wilt onderbrengen. Lees uitvoerig de instructies. Veel zoekmachines nemen hier aangemelde en geaccepteerde sites op in hun index.

Groet, Floyd

Geplaatst door XP_PC
Bij mij (jpeetje.nl) wordt de data die ik in de meta tags geplaatst heb anders geplaatst bij de zoekresultaten :)

Geplaatst door JPeetje
Bij mij (jpeetje.nl) wordt de data die ik in de meta tags geplaatst heb anders geplaatst bij de zoekresultaten :)

Ja.. Maar dat is niet meer waar Google op focust op een website op te nemen.

Zorg er voor dat je site zo veel mogelijk gelinkt wordt, dat helpt echt. Zoek maar eens op hulptools, het eerste dan je zit zijn berichten van helpmij.nl, omdat daar een link staat. De echte hulptools.nl vindt je pas rond pagina 10 of zo :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan