websites chekken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemiddag,

Ik doe het je niet na:thumb::thumb: maar de eerste is wel erg schreeuwerig met dat geel en bij de tweede weet niet of dat de bedoeling is komt gelijk een windos schermpje op voor mijn naam.

inderdaat is het de bedoeling van de school website dat ie je naam vraagt want in de "aanbidingen" lichtkrant komt dan je naam te staan.

en weet je dan beterekleuren? voorstellen zijn altijd welkom!

Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Iets rustiger is niet verkeerd en verder is eht handig om bijv. met photoshop mooiere achtergronden te maken (overgangen etc.)

Bij je eerste website vind ik hem inderdaad ook heel erg geel en ik zie eigenlijk allen maar vellen kleuren.
Kijk hier maar is naar een paar links je zult zien dat je met minder vellen kleuren ook iets moois kan maken.

En ik mis nog wat foto's en plaatjes.

Bij een achtergrond zou je ook iets met html kunnen doen dat je een witte achtergrond heb met heel licht html en php code er in

Laatst bewerkt:
Websites schrijven kan je:thumb:, maar het gevoel hoe je een website mooi en rustig laat ogen moet nog komen maar dat hebben alle webdesigners die beginnen :)

bedankt

Websites schrijven kan je:thumb:, maar het gevoel hoe je een website mooi en rustig laat ogen moet nog komen maar dat hebben alle webdesigners die beginnen :)

Bedankt!

Heb je nog tips voor een rustiger oogende website?
ik heb deze websites ook met frames gemaakt. ik heb divs totaal niet onder de knie met CSS iemand een goede handlijding of zow?

Je kunt het beste (net als op helpmij een rustig kleurtje doen en de teksten gewoon zwart op wit een ander lettertype en menubalken een kleurovergang geven en als banner een paatje die net zo breed is als het hoofdgedeelte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan