websites met irritante melding

• Onderwerp starter Onderwerp starter dOmO
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dOmO

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2001
Kom ik steeds vaker tegen: Is de webpagina net geladen, springt ie weg en krijg je rechtsonder dit in beeld:
32316547jz9.jpg

Dus dan druk je gewoon ESC, maar dan is alsnog je pagina verdwenen. Intussen staat de browser op een neppe virusscanwebsite, maar de URL verschilt per keer..
Je moet dan teruggaan met de backknop naar je pagina om door te gaan met waar je mee bezig was...

Dit is irritant.

Ligt dit aan mijn computer of aan de betreffende website?
Want het gebeurt niet altijd, af en toe wel eens, en op verschillende websites...
Ik gebruik overigens FireFox, maar ik geloof dat met IE het nog irritanter afloopt...

ik zie dat veiligheidsagent.com een echt antivirus product is, hoe is dit nou nog te vertrouwen, wanneer men op deze manier reclame maakt voor hun product..

Laatst bewerkt:
Inderdaad heel irritant dit soort meldingen (met IE hetzelfde)
ik denk dat een reguliere viruscanner nooit zo zou adverteren
Ze worden juist geacht dit soort ongemak tegen te gaan.
De site lijkt er goed uit te zien, inclusief secure pay
maar zonder slotje en dus zonder certificaten.
Lijkt me geen zuivere koffie
Bovendien staan ze op deze malwarelist, tussen een hoop illustere soortgenoten?
Weet niet hoe betrouwbaar dat is, maar ik hou het nog even bij mn eigen virusscanner.
Iemand anders hier ervaring mee?
mvg leo

Laatst bewerkt:
de site bleek toch een slotje te hebben en een certificaat.
Is dat te vervalsen?
Of is het gewoon toch een betrouwbare site?
Edit, nou bij nader inzien weinig kans op betrouwbaarheid, met taal gebruik als "Gratische diensten"
Geen faq, alleen een formulier als klanten ondersteuning, weinig door te klikken behalve de menu's.
en geen windows vista ondersteuning.

Laatst bewerkt:
Ik heb deze virusscan controle gisteren nog gebruikt.

Het gaat niet om iets wat op mijn pc is geinstalleerd (ook niet bij degene die de thread startte denk ik).
Het gaat over de site op zich. met de vraag of die een nieuwe virusscanner aanbiedt of juist mensen erin probert te luizen, daar kan ik natuurlijk geen housecall op los laten.;)

Erg irritant is dat dit maar af en toe gebeurt, en niet opnieuw te reproduceren valt (bv door de website opnieuw te bezoeken, dan krijg ik het NIET nl..)

Anders kon ik wel een deeplink geven naar veiligheidsagent.com/......../ en dan is te zien wat voor een lugubere praktijken deze erop nahoudt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan