Websites openen heel traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erszie

Verenigingslid
Lid geworden
22 nov 2011
Berichten
81
Ik heb google chroome van mijn computer verwijderd en ook het register aangepast. Sindsdien duurt het heel lang voordat een website opent. Voorheen ging dit heel snel.
Wat moet ik doen om dit te herstellen?
Het maakt niet uit of ik IE of Firefox gebruik. Mijn besturingssyteem is win 7
 
Hallo Erszie. Mhh register aangepast, daar kan het probleem liggen. Weet niet wat je hebt gedaan, maar wellicht is het beter om enkele dagen te gaan met systeemherstel anders blijf je maar rommelen.

Je zou ook nog IE kunnen resetten, maar aangezien het met firefox ook zo is denk ik niet dat dit soelaas brengt.

Heb je geen backup van je systeem gemaakt.
 
Wat was er aan de hand dat je Google Chroom verwijderd hebt en ook nog register aangepast hebt?

Een uninstall van Chrome was toch voldoende geweest.

Probeer het eens met het terugzetten van een systeemherstelpunt terug.
Ik hoop dat je dat vooraf gemaakt hebt.
 
Bedankt voor jullie adviezen. Ik ben er al uit. Ik heb winoptimizer7 van Ashampoo gedraaid en die heeft de problemen gevonden en opgelost. Het werkt nu weer goed.

Ik had problemen met chrome. Ik kon vanuit email geen links openen en ook in de browser lukte het niet goed met alle sites. Ik ben op dit probleem gaan zoeken op internet en ontdekte dat veel meer mensen problemen met chroome hadden. Alleen uninstall werkte niet. Er chroome bleef hardnekkig aanwezig in het register. Register vervangen door htmlfile waar chroomefile stond.

Wordt een systeemherstelpunt niet automatisch aangemaakt?

Oh ja, IE resetten heb ik ook nog gedaan na het verwijderen van chroome.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Erszie. Hier alles over systeemherstel. Klik Lees maar eens lekker op je gemak door dan wordt alles duidelijk. Mooi dat het is opgelost. :thumb:

Zet a.u.b. als je gereed bent met alles de vraag als opgelost dit kun je doen in je eerste bericht.
 
@omgitspeanut: Welkom op Helpmij:thumb:

Het is niet nodig alsnog te reageren in topics die al op opgelost staan.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan