Websites openen in brouwser

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tjmkok

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2007
Hallo, sinds gisteren loop ik tegen het volgende probleem aan:
Heb op mijn Imac (10.5.8 versie) een aantal websites staan die ik gebruik om nieuwe dingen in de html te testen. Deze zijn gemaakt in Dreamweaver C4. Klik ik op de index opend netjes de site. Nadat ik gekeken heb op een subpagina, b.v. contact.htm en klik ik weer op start (de index.html) opend firefox en alle andere explores, ook onder Windeows de Finder (of verkenner) de directorie waar het bestand staat. Heb deze ook op andere computers getest maar vooralsnog help niets.
Wie heeft suggesties?

Het kan een domme vraag zijn maar wat is nou precies het probleem?
Gr. Kayle

Inderdaad, de vraag is niet dom. FF goed lezen WAT er staat en als je een reactie hebt DAN reageren.

het probleem is dus dat html files worden geopend in de finder, dan zal dit een koppelingsprobleem zijn van de files xtensie.

Oh, dan is het makkelijk op te lossen, rechter muisknop >> openen met/Open with >> en dan je browser aanklikken. (Als het probleem nog niet is opgelost :))
Gr. Kayle

voor een permanente oplossing mocht dit je beschreven probleem zijn het het probleem is wat vaag uitgedrukt maar goed, moet je hooguit je instelling aanpassen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan