websites

Status
Niet open voor verdere reacties.

willempie

Verenigingslid
Lid geworden
9 feb 2001
Berichten
758
oke daar gaan we drie computers in een netwerk delen internet geen probleem surfen gaat op de meeste sites goed behalve als m,n dochters naar gtst.nl willen dan stopt de blauwe balk met de pagina laden terwijl het op de hoofd pc wel wil lukken.dus pc 1 met XP heeft twee netwerkkaarten pc 2 en pc 3 hebben ME waarom kan ik dus op pc 1 wel naar deze site en op pc 2 en pc 3 wil dat niet terwijl andere sites geen probleem zijn.ik hoop dat het duidelijk is zo.
 
ja die zijn geinstalleerd maar andere web sites open wel lekker ook de helpmij site heb ik uitgeprobeerd en die wordt ook tergend langzaam geopend terwijl op de hoofd pc alles vlekkeloos gaat
 
Ja er zijn vele topics van dit probleem. Heb er zelf ook nog steeds last van (2 pc´s op netwerk, de client kan niet naar sommige websites, de host doet alles), maar nog steeds geen oplossing gevonden.
Instellingen van DNS wordt vaak genoemd als boosdoener, maar hoe dat in z´n werk gaat....

Ik hoop ook dat iemand eens een geniaal idee krijgt...
 
wat die dns betreft is dat niet belangrijk als je chello hebt is mijn vertelt alles wordt auto toegewezen.
ook met de firewall uit maakt geen verschil
 
Helaas is het nog steeds raar dat andere sites wel openen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan