Websites

Status
Niet open voor verdere reacties.

Casjebasje

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2007
Dag gewaardeerde helpers :thumb:,

ik had laatst iets verkeerds gedownload waar door allemaal programma's en websites werden geopend met aanbiedingen van virusscanners en dergelijke.
Ik had daarna mijn pc gescand met SuperAntiSpyware en die vond maarliefst 32 virussen.
Na die allemaal verwijderd te hebben komen er nog steeds soms websites van scanners die dan automatisch mijn PC scannen.
Mijn PC laten scannen met SuperAntiSpyware helpt ze wel te verwijderen, maar na het herstarten van de PC zijn ze alweer terug.
Ook krijg ik bij het opstarten van de PC een melding over een RunDLL fout van yugotoyi.dll, wat ik voor de virusaanval nooit had.
Ik heb echt hulp nodig want ik wil een schone PC hebben. :confused:

Kan iemand mij alsjeblieft helpen?

Je kan ook beter in Veilige Modus opstarten en dan scannen.
Zet ook je systeemherstel uit en na het scannen en opnieuw opstarten weer aan.
Mocht het allemaal niks opleveren meld je dan weer hier, dan gaan we een stapje verder.

Beste helpers,

ik heb de tip van frankwannet uitgevoerd en ben nog geen websites tegengekomen, wat positief is. :thumb:
Nu krijg ipv 1, 2 meldingen van RunDLL's na het opstarten van de PC, hoe kan ik deze twee RunDLL's fouten verhelpen? :)

Ik zou je adviseren naar www.nucia.eu of naar www.hijackthis.nl te gaan.Daar vind je alle info over het programma Hijackthis . Maak hier een log mee en plaats die daar op het forum.
Experst aldaar lossen dan zo je probleem op. Er staan waarschijnlijk toch nog wat verwijzingen in het register.

Het probleem schijnt opgelost te zijn, bedankt allemaal.
Voor de zekerheid laat ik hem nog even onbeantwoord, je weet maar nooit.
Nogmaals bedankt. :thumb:

Het probleem is verholpen!
Ik bedank iedereen, en vooral Smeenk van Nucia! :thumb:

Alvast fijne feestdagen iedereen. ;)

Soms zit er niks anders op dan een log te plaatsen.
Goed dat het opgelost is.
En onthou dat de beste bescherming jij zelf bent in zulke gevallen.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan