WebSound PRO - RICK-SOFT Inc.

Status
Niet open voor verdere reacties.

azb100

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2008
Berichten
100
Hallo Allemaal,

Ik heb een programma gemaakt genaamd: WebSound PRO. De vroegere versie had ik al gepost maar dit is een complete remake! Download link:

http://www.rick-soft.com/websound-pro.html

Details:

Groote: 567KB
Formaat: .exe (100% virus vrij)

Alle plaatjes zijn gemaakt in photoshop CS4, ik ben ook erg trots op het splash screen!

Instructies:

Je kunt 5 liedjes instellen, rechter muis knop op het systemtray icoontje > Instellingen > Geavanceerde instellingen

Titel: De titel van het liedje zoals dat in de context menu word weergeven.
YouTube URL: De Url van het liedje (de text die in de navigatie balk van je webbrowser staat)
Tijd in seconden: De duur van het liedje in seconden Formule: Aantal minuten x 60 + aantal seconden = duur in seconden

Het programma heeft ook een shuffle functie en een autoloop.

Ik hoop dat het wat is. Bugs en fouten graag hier melden. Het heeft mij ongeveer 14 uur gekost om hem te maken. Verspreidt over 7 dagen. Het programma is geschreven in Visual Studio 2008 Professional Edition. Of geschreven met, wat je wilt.

VrGr,

Azb100:thumb::thumb::cool::thumb::d
 
Laatst bewerkt:
Hehe, netjes. Spash screen doet het goed hoor, netjes.

Het gehele concept vind ik erg leuk, het enige minpuntje is dat je maar 5 nummers kan hebben. Mischien is het een idee voor de volgende keer om iets te verzinnen om meer dan 5 nummers te kunnen instellen (gegroepeerde menus, etc).

Also, waarvoor is die 'duur' invoer ding? Moet je zelf de tijd ingeven??


:thumb:
 
Ja, je moet zelf de duur in seconden ingeven. Ik kon niks vinden over hoe je dit door het programma kan laten doen. Ik ben aan versie 1.1 bezig, deze komt morgen uit ofzo. Bij deze versie kan je het invoeren in MIN:SEC veel handiger en kan je inplaats van 5, 15 liedjes. Deze versie kun je binnenhalen door op de knop Controleer op updates te drukken.
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat alles telkens opnieuw moet opstart kost veel tijd
 
als je vaak opnieuw moet opstarten moet je de hele tijd weer alles laden en het splashscreen zien. Kan je niet gewoon een Array creeren en daar alles in opslaan en dan als je menu opent staat er nu afspelend : het liedje?

Je kan de array creeren door een listbox te maken met alle liedjes en kan je daarin liedjes 'adden'
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan