webtrap.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

rafstal

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2003
zou iemand mij kunnen vertellen wat webtrap.exe is. en waar ik het eventueel moet verwijderen. volgens mij is het spyware, het draait op de achtergrond mee.

Volgens norton antivirus is het een virus, typ bij google maar eens in webtrap.exe en u zult vinden :)

Webtrap

Webtrapnt WebTrap.exe

WebTrapNT.exe

(Trend Micro) WebTrap is a feature of Trend Micro's PC-Cillin antivirus software which integrates with your web browser and attempts to protect your PC from malicious Java or ActiveX code on the Internet pages that you access. WebTrap also enables you to block out specific URLs (web page addresses) which you do not want to access, whether wilfully or unknowingly. WEBTRAP runs on Win9x/ME while WEBTRAPNT runs on WinNT4/2000/XP/2003.

Recommendation :
We have seen or received too many reports of intractable Internet browsing problems with this feature enabled, including from AOL Tech Support Engineers amongst others, so our advice has to be that you disable this feature from within your PC-Cillin antivirus software.

Hier gevonden, http://www.answersthatwork.com/Tasklist_pages/tasklist_w.htm komt je dit bekend voor?

Zo niet: Lees het begin van dit topic eens door en voer het uit: klik-->Helpmij tegen spyware offensief deel 6<-- Mocht na gebruik van Ad-aware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan ALDAAR ook een Hijack This Log, dus niet hier, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens ook daar verder.

Je kan ook eerst een online-scan uitvoeren met HouseCall

Het uitzetten van web trap en site filter in pccillen.:D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan