webvox modem op w98 se

• Onderwerp starter Onderwerp starter febo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

febo

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2006
ik heb het volgende probleem; mijn laptop met windows millenium, zat aangesloten op mijn isdn aansluiting (webvox).
omdat windows me niet goed bevalt heb ik de harde schijf geformatteerd en windows 98se
geinstalleerd.
pogingen om met de installatie cd rom de webvox aan te sluiten op de laptop zijn mislukt, de laptop kan steeds geen modem vinden.
heb ik nu een heel groot probleem?
maw had ik niet moeten formatteren?
bedankt alvast voor het antwoorden.

Ten eerste:
heb je in Instellingen, Configuratiescherm, Netwerk, de juiste client voor Microsoft netwerken, de juiste Externe toegangsadapter en het juiste TCP/IP protocol ingesteld?

Ten tweede:
heb je iets aan de Systeemsoftware en Gebruiksaanwijzing van de KPN?

dag

hij kan de adapter niet vinden in config scherm...; en hoe weet ik welke gegevens ik moet invullen voor de juiste client microsoft?

ik heb de kpn site niet bezocht omdat ik de originele install cd rom vd webvox in mijn bezit heb; is dit wel nodig dan?

ik hoorde dat ik allle chipsets en drivers moet opzoeken en downloaden

febohij zei:
kan de adapter niet vinden in config scherm...; en hoe weet ik welke gegevens ik moet invullen voor de juiste client microsoft?
Kun je Netwerk vinden? In een venster staan de client, de service en het protocol. Is het leeg, klik dan op Installeren en kies bij Client, Microsoft en dan Client voor Microsoft netwerken, klik op Installeren, daarna Service en daarna op Microsoft en dan Uitgaande (of Dial-up) Adapter (of zoiets). Tot slot weer klikken op Installeren, dan Protocol, weer op Microsoft en dan TCP/IP. Afsluiten en je PC herstarten.

febohij zei:
ik hoorde dat ik allle chipsets en drivers moet opzoeken en downloaden
Als je die van je moederbord bedoelt: dat kan nooit kwaad.

Laatst bewerkt:
dank je wel voor alle uitleg; heb alles van de kpn site gedownload, en ga er mee aan de slag,

ik hoop het wel zonder moederbord chipsets downloads te kunnen doen:)..

laat wel weten of het gelukt is of niet

nogmaals bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan