• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

wederom zoekformule

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tha_Vink

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Jah, daar ben ik weer met m'n zoekformule.

Ik heb 'm geprobeerd in een simpel tabelletje(zie bijlage) en, ik ben er niet helemaal uit. Als ik in A7 klaas of piet selecteer geeft ie in B7 en C7 precies de waarden weer die er bij horen, maar zodra ik jan of henk kies krijg ik in B7 en C7 de foutmelding "#N/B". kan iemand mij hier mee helpen, ik snap namelijk niet waarom deze foutmelding weer word gegeven. :confused:

bijvoorbaat dank, Tha Vink.

hartelijk bedankt voor je hulp!

maar nou heb ik nog een vraagje over de zoek-formules, in voorbeelden of vragen heb ik vaak gezien in voorbeelden, en nu ook weer, dat er aan het eind van de formule onwaar staat, wat houdt dat nu precies in??

groeten tha vink

"Onwaar" betekent dat er gezocht moet worden naar de exacte opdracht, dat kun je dus het beste altijd aangeven.

Btw, goed van je dat je het verschil zelf in de formule gezien hebt, ik had het er expres even niet bij verteld.
Op deze manier leer je er meer van. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan