• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Wedstrijd schema

Status
Niet open voor verdere reacties.

witlofje

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2012
Ik wil in mijn schema punten aan een team toekennen wanneer ze gewonnen, gelijkgespeeld of verloren hebben, maar ik kom er niet uit.
voorbeelde in G2 moet het aantal punten komen te staan voor het betreffende team, deze heeft gewonnen dus 2 punten en het andere team nul punten.
wie kan mij helpen.

Witlofje

Bijlagen

G2? Zeker weten?
2ySNs.png

Ja zo bedoel ik het idd, G2 was een foutje.
Nu wil ik onder aan het schema per poule een ranglijst op hoogste score en hoogste punten, dit ingeval van dubbelspel,
dan gaat de geen met de hoogste punten door.

Bijlagen

Witlofje, ik vrees dat niemand zich geroepen voelt, om jou opzet helemaal uit te werken.(Is heel wat werk)
Daarom heb ik me een morgen geamuseerd om een bestaand bestand (Danny147) om te bouwen.
Indien je tevreden bent met een andere opzet, in bijlage een uitgewerkt voorbeeld.
De kwartfinales, halve finales en finale zijn er niet in verwerkt.

Alleen de blauwe cellen mogen ingevuld worden.
Blad is beveiligd (formules!!!). Dus bladbeveiliging opheffen voor wijzigingen.

De veldverdeling + wedstrijdschema, laat ik aan jou over.
Ik heb het niet getest op mogelijke fouten

Bekijk bijlage 154951

Dit is precies zoals ik het voor ogen had, als ik het nu zo zie kan ik me voorstellen dat het nogal wat werk is.
Ik dacht dat ik al aardig wat wist van exel maar niet dus, Bedankt in ieder geval voor je reactie.

Kan ik trouwens per poule ook minder teams in vullen door de teams zelf opnieuw in te delen? of word dit weer
een moeilijk geval van veel tijd.

Witlofje

Bijgevoegd bestand, waarin op blad 2 de finales verwerkt zijn.
Dit functioneert alleen met 4 poules!!!!!!!!!

De tijden zijn afhankelijk van het aantal speelvelden. Dit moet je manueel aanpassen.
In de bijlage is het zo ingedeeld dat een team nooit 2x na elkaar moet spelen.

Als je minder ploegen per poule hebt, moet je ook het speelschema manueel uitdokteren.
In het rooster van de stand krijg je dan wel de "=N/B" melding. Die melding is weg te krijgen, maar dan moeten alle formules WEER aangepast worden, dus laat die vervelende =N/B maar staan.

Dus bij elk nieuw toernooi is er vooraf wel wat aanpaswerk.

Bekijk bijlage 155161

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan